" Ny" herinde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Clisolka

Ellim skriver:

Velkommen.. Verdens bedste baby side

Tak  Ja, der er jo langt hyggeligere herinde end på min-mave (shyyy, det hørte i mig ikke sige )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
bb78 skriver:

Hej alle 

Jeg vil da også lige have lov til at sige hej til jer alle  Jeg har efterhånden luret med på nogle indlæg - og kommenteret en del, så nu må jeg hellere præsentere mig ordentligt 

Jeg hedder Karina, er kæreste med Claus og er 32 år gammel. Vi blev forældre til Isabella den 30/10-10. Pt. går jeg herhjemme på barsel og nyder liver som førstegangsmor - så måske jeg opretter et indlæg (eller flere) en dag og spørger efter hjælp 

Det var lidt om mig 

Mange hilsner herfra 

Karina 

Hejsda og stort velkommen til.
Jeg håber du bliver lige så glad for at være her, som jeg er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. februar 2011

nilletøz

bb78 skriver:

Tak tak, jo det er en dejlig side - man bliver jo hurtig afhængig af siden. Nu er jeg jo stort set aldrig på min-mave mere 

afhængig?? Nej da, det må du da ikke tro man blir

Anmeld

12. februar 2011

Lou87

bb78 skriver:

Jow jeg har skiftet billede, men jeg er jo ikke den eneste kan jeg se  Yes, de er guld værd. 

haha nope - men jeg bider desværre mere fast i billeder end navnene tror jeg pinligt

det var godt ...

Anmeld

12. februar 2011

B&J

Velkommen....  håber du nyder af være her inde..

Anmeld

12. februar 2011

mybaby-girl

bb78 skriver:

Hej alle 

Jeg vil da også lige have lov til at sige hej til jer alle  Jeg har efterhånden luret med på nogle indlæg - og kommenteret en del, så nu må jeg hellere præsentere mig ordentligt 

Jeg hedder Karina, er kæreste med Claus og er 32 år gammel. Vi blev forældre til Isabella den 30/10-10. Pt. går jeg herhjemme på barsel og nyder liver som førstegangsmor - så måske jeg opretter et indlæg (eller flere) en dag og spørger efter hjælp 

Det var lidt om mig 

Mange hilsner herfra 

Karina 

Velkommen til og håber du falder til

Anmeld

12. februar 2011

Frøken J.

Mange gange velkommen! Er sikker på du nok skal blive super afhængig ligesom os andre

Anmeld

12. februar 2011

Clisolka

Jeg takker mange gange for jeres velkomster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.