åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

mamiolvi

Min kæreste og jeg har forsøgte at blive gravide i et kort stykke tid, inden vi blev gravide, var vi glade og snakkede sammen.. Nu skændes vi og føles som om vi er møg trætte af hinanden... JEg er meget træt og har det dårligt meget af tiden.. Føler jeg har brug for bare at gå rundt i min egen verden uden at skal snakke hele tiden.. Han har meget lidt forståelse for at man kan være så træt og utilpas og bliver hele tiden sur og bander og svovler hvis jeg ikke lige svare ham som han forventer. Men giver ham et andet svar...
Jeg er kun 5+2, men jeg bekymre mig da helt vild om fremtiden nu... JEg har tre børn i forvejen, to på 10 og en på 11.. Var sikker på jeg ikke ville have flere børn, men var så glad for ham at jeg gerne ville opflyde hans ønske om at blive far, nu er det hele bare gået skævt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Benjamins'mor

mamiolvi skriver:

Min kæreste og jeg har forsøgte at blive gravide i et kort stykke tid, inden vi blev gravide, var vi glade og snakkede sammen.. Nu skændes vi og føles som om vi er møg trætte af hinanden... JEg er meget træt og har det dårligt meget af tiden.. Føler jeg har brug for bare at gå rundt i min egen verden uden at skal snakke hele tiden.. Han har meget lidt forståelse for at man kan være så træt og utilpas og bliver hele tiden sur og bander og svovler hvis jeg ikke lige svare ham som han forventer. Men giver ham et andet svar...
Jeg er kun 5+2, men jeg bekymre mig da helt vild om fremtiden nu... JEg har tre børn i forvejen, to på 10 og en på 11.. Var sikker på jeg ikke ville have flere børn, men var så glad for ham at jeg gerne ville opflyde hans ønske om at blive far, nu er det hele bare gået skævt....

Det synes jeg ikke du skal bekymre dig om. Sådan tror jeg det er ved mange, mændene har jo ikke prøvet at være gravide, så de kan jo ikke vide hvordan det er og de har svært ved at sætte sig ind i det. Sådan havde mig og min kæreste det også. Og det er blevet meget bedre nu.

Anmeld

11. februar 2011

Rockertand

Hey - op med humøret, det skal nok gå, der er mange nye ting at forholde sig til for jer begge. Du mærker allerede trætheden og er utilpas og ikke helt dig selv, og han er usikker på den nye situation og måske også lidt bange.

Brug lidt tid på at være kærester, det skal nok blive bedre.

Anmeld

11. februar 2011

Mi

Lige et  til dig.

Har du talt med ham om det?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. februar 2011

mamiolvi

ja vi har talt om vi ikke skal være sådan ved hinanden og at han måtte bære lidt over mig her i den første tid... MEN det kan han ikke når det kommer til stykket...
I dag kom vi op at skændes over en bagtal, jeg kørte på job kl 14.30 og vi sms ikke som vi plejer , ingen af gav lyd fra sig.. da jeg kom hjem kl 22.30 var han gået i seng..
JEg føler bare problemer er så stort lige nu at det måske ikke kan løses, tænker over at når vi har så store nu, hvad så når babyen kommer og vi begge er trætt, hvordan pokker skal det så gå... Åh hvor er jeg bare ked af det hele.. Ked af at fordi jeg endelig blev gravid og jeg troede virkelig ikke vi skulle ende i de her problemer.. troede vi betød alt for hinanden...

Anmeld

12. februar 2011

christinak

mamiolvi skriver:

Op med humøret, vi kan også have dårlige perioder her hjemme tror det er helt normalt, prøv at gi det lidt tid det skal nok blive godt igen

Anmeld

12. februar 2011

Moar2011

Tror slet ikke at du skal bekymrer dig, tror det kun er for en periode. da han jo ikk har kunne forstille sig hvordan en dame ville være i starten af en graviditet .. mon ikke bare han lige skal vende sig til det.. og inden du ser dig om, er du slet ikk plaget mere, og så nyder i begge det .. evt snakke med ham om det, det jo ikk fordi du nyder og være utilpas.. snak snak snak det hjælper

Anmeld

12. februar 2011

Pige2009

mamiolvi skriver:

Se tiden an og gem bekymringerne væk lidt tid endnu

Anmeld

14. februar 2011

Aagaard

Tag ham med til lægen, de gange du skal der hen og sådan. Fortæl lægen hvordan du har det. Så kan din kæreste høre at det er helt normalt og at du ikke bare "skaber" dig.

Jeg ved ikke om det er et godt foreslag men måske?

Stor krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.