Frygteligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Jeg kan simpelthen ikke have det...

Først bliver 3 børn skudt med overlæg af deres far..
Så bliver 2 børn myrdet, dog i Schweiz/Italien, af deres far..

Det er jo hverken til at sætte sig ind i eller til at forstå.
Umådelig trist.. Kunne de fædre dog ikke nøjes med at tage deres eget liv og lade børnene leve.

Og nu kæntre 13 efterskolebørn og 2 lærer..

Er selv mor til en efterskoleelev, og det er da den frygt man går med inden i hver dag, når de er så langt væk.. At de skal komme galt afsted under de udfordringer, som de får på adventurelinierne.

Stakkels de forældre, der nu skal sidde og våge over deres børn og håbe på de klare den.
Stakkels de pårørende, der nu mangler deres far, søn, mand...

Jeg skal ikke se mig fri for at tænke.. "godt det ikke var en elev.."
Men hvor er det bare frygteligt alligevel. Ét forkert valg! - og så er det sket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Frøken J.

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Jeg kan simpelthen ikke have det...

Først bliver 3 børn skudt med overlæg af deres far..
Så bliver 2 børn myrdet, dog i Schweiz/Italien, af deres far..

Det er jo hverken til at sætte sig ind i eller til at forstå.
Umådelig trist.. Kunne de fædre dog ikke nøjes med at tage deres eget liv og lade børnene leve.

Og nu kæntre 13 efterskolebørn og 2 lærer..

Er selv mor til en efterskoleelev, og det er da den frygt man går med inden i hver dag, når de er så langt væk.. At de skal komme galt afsted under de udfordringer, som de får på adventurelinierne.

Stakkels de forældre, der nu skal sidde og våge over deres børn og håbe på de klare den.
Stakkels de pårørende, der nu mangler deres far, søn, mand...

Jeg skal ikke se mig fri for at tænke.. "godt det ikke var en elev.."
Men hvor er det bare frygteligt alligevel. Ét forkert valg! - og så er det sket.

Det er sindssygt frygteligt! Især fordi man tænker, at det kunne jo ske for en hver, og der er jo ingen der har lyst til at have døden tæt på. Man vil jo helst tænke: "Ej, det kunne ikke ske for mig eller nogen jeg kender! Vi dør først af alderdom i en sen alder efter at langt og godt liv". Det er skrækkeligt når især børn mister livet. De har jo ikke fået lov at leve livet endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.