Ja så blev jeg 500 kr. fattigere idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

ZamanogDania

Ja som opskriften lyder så blev jeg omkring 500 kr. Fattigere. Jeg var i den kræmme hus i Slagelse. Nu har jeg købt fondant, 8 forskellige farver og udstikker osv. Hold kæft de har nogle flotte og smarte ting. Synes ikke de var for dyre
Glæder mig til at lave min alle første fondant kage i morgen.

Vil helt sikkert anbefale andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Den lykkelige

ZamanogDania skriver:

Ja som opskriften lyder så blev jeg omkring 500 kr. Fattigere. Jeg var i den kræmme hus i Slagelse. Nu har jeg købt fondant, 8 forskellige farver og udstikker osv. Hold kæft de har nogle flotte og smarte ting. Synes ikke de var for dyre
Glæder mig til at lave min alle første fondant kage i morgen.

Vil helt sikkert anbefale andre

Uhhh slagelse siger du  Hvor i slagelse??

Held og lykke med kagen..  Jeg selv er blevet 467 kr fattigere idag.. det var så udstikkere og fondant og farve på nettet

Anmeld

11. februar 2011

ZamanogDania

milopilo skriver:

Uhhh slagelse siger du  Hvor i slagelse??

Held og lykke med kagen..  Jeg selv er blevet 467 kr fattigere idag.. det var så udstikkere og fondant og farve på nettet

Ja i Slagelse. Adressen er Nytorv 2 c tro jeg det var. Det er ind i byen. Ved siden af Matas de har nogle lækre ting. Skal helt sikkert derhen igen. Men måske skulle jeg spar sammen til det

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

ZamanogDania skriver:

Ja i Slagelse. Adressen er Nytorv 2 c tro jeg det var. Det er ind i byen. Ved siden af Matas de har nogle lækre ting. Skal helt sikkert derhen igen. Men måske skulle jeg spar sammen til det

Ej hvor godt.. der skal jeg da ind også.. plejer bestille over nettet.. men portoen er bare så dyr..

Anmeld

11. februar 2011

ZamanogDania

milopilo skriver:

Ej hvor godt.. der skal jeg da ind også.. plejer bestille over nettet.. men portoen er bare så dyr..

Ja det jo det. Man gider ikke betale for Porto jo. Du skal helt sikkert derhen og undersøg. Du vil elske det det gjorde jeg.
Jeg køber fondant fordi i MMF er der gelatine. Det spiser jeg ikke.
Købte over 2 kg for 110 kr.

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

ZamanogDania skriver:

Ja det jo det. Man gider ikke betale for Porto jo. Du skal helt sikkert derhen og undersøg. Du vil elske det det gjorde jeg.
Jeg køber fondant fordi i MMF er der gelatine. Det spiser jeg ikke.
Købte over 2 kg for 110 kr.

Hold da op.. det var en ok pris.. Jeg køber også fondant.. men det fordi jeg synes det lettere end at lave mmf selv  Hedder butikken det der kræmmerhuset??

Anmeld

11. februar 2011

ZamanogDania

milopilo skriver:

Hold da op.. det var en ok pris.. Jeg køber også fondant.. men det fordi jeg synes det lettere end at lave mmf selv  Hedder butikken det der kræmmerhuset??

Ja den hedder kræmmerhus lille butik med stor udvalg. Nem at finde. Man skal bare forbi vero moda og tøj og sko.ved side. Af Matas kan man se på et skilt der står kræmmer hus.

Anmeld

11. februar 2011

Den lykkelige

ZamanogDania skriver:

Ja den hedder kræmmerhus lille butik med stor udvalg. Nem at finde. Man skal bare forbi vero moda og tøj og sko.ved side. Af Matas kan man se på et skilt der står kræmmer hus.

Tusind tak!!

Anmeld

11. februar 2011

ZamanogDania

milopilo skriver:

Tusind tak!!

You welcome

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.