Aldersgrænse i X-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Munder

Nu har vi jo taget hul på årets liveshows i X-factor, og så sidder jeg her og funderer lidt.

Hvad mener I om aldersgrænsen i x-factor?

Min egen holdning: Den er for lav!!! Jeg mener klart, at deltagerne skulle være ældre (min. 18 år), før de bliver kastet ud i offentligheden. Som mor ville jeg være rigtig ked at, hvis min datter kom som 15 årig og sagde hun skulle deltage. De har jo ikke engang afsluttet folkeskolen!

Hvad er jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

morethanperfect

Munder skriver:

Nu har vi jo taget hul på årets liveshows i X-factor, og så sidder jeg her og funderer lidt.

Hvad mener I om aldersgrænsen i x-factor?

Min egen holdning: Den er for lav!!! Jeg mener klart, at deltagerne skulle være ældre (min. 18 år), før de bliver kastet ud i offentligheden. Som mor ville jeg være rigtig ked at, hvis min datter kom som 15 årig og sagde hun skulle deltage. De har jo ikke engang afsluttet folkeskolen!

Hvad er jeres mening?

Jeg syns den er fin .. Men kan ikke sætte mig ind i det hvis jeg havde en datter på 15 tror jeg . Men forældrene bestemmer jo så længe de kun er 15 , så jeg syns den er helt fin

Anmeld

11. februar 2011

Troldemommi

Jeg syntes også 15 år er for ung, jeg tror bare de unge mennesker hurtig bliver øre i hovederne af alt den opmærksomhed de pludselig bliver udsat for, og der tror jeg en 18 årig ville kunne håndtere dette pres bedre

ps er det bare mig men er Lise Rønne ikke blevet meget tynd ??

Monica

Anmeld

11. februar 2011

Munder

Monica1979 skriver:

Jeg syntes også 15 år er for ung, jeg tror bare de unge mennesker hurtig bliver øre i hovederne af alt den opmærksomhed de pludselig bliver udsat for, og der tror jeg en 18 årig ville kunne håndtere dette pres bedre

ps er det bare mig men er Lise Rønne ikke blevet meget tynd ??

Monica

Netop, pressen er jo ikke altid lige flinke.

Det er jo en hård branche at komme ind i, så jeg mener altså det er bedre at de unge får lidt hår på brystet først.

Anmeld

12. februar 2011

Maja88

når du er under 18 skal dine forældre samtykke til din deltagelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.