Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver: Jeg fattede intet af at ham SEan ikke kom med... han var da både dygtig og lækker
Jeg fattede intet af at ham SEan ikke kom med... han var da både dygtig og lækker
Ja, han var sgu god. Men måske for god - forstået på den måde at de ikke kunne gøre så meget ved ham. De vil jo gerne have nogle der ikke er alt for "færdige", så de kan modulere lidt på dem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dictes mor skriver: Nej nej, Jean skulle have været med i stedet for Babou.
Nej nej, Jean skulle have været med i stedet for Babou.
ja.. hehe det kan vi godt sige.. Hvad tænkte de dog på at ham jean ikke skulle med.. han var den bedste... Jeg gider næsten ikke se x factor..
Rikke og Trine helt klart.
Synes det lyder SÅ godt fordi deres stemmer helt ens.
kitty skriver: Jeg synes måske Nephew var et lidt dumt valg for Anne Louise...
Jeg synes måske Nephew var et lidt dumt valg for Anne Louise...
Men hun synger da vildt godt Men ja Nephew var nok ikke lige det nummer man forventede
Znuzke skriver: RASMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hold da kæft han er go.....og så er Snow Patrol jo også altid godt...
RASMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hold da kæft han er go.....og så er Snow Patrol jo også altid godt...
Er også HELT skudt i Rasmus- elsker at han er så ydmyg- hvis jeg var 18 var jeg helt klart faldet pladask for ham- og rejst Danmark rundt for at han skulle opdage migej spøg til side- han er bare nuser og super god til at synge og PERFEKT sangvalg til ham
RiUL skriver: Men hun synger da vildt godt Men ja Nephew var nok ikke lige det nummer man forventede
Ja, hun synger rigtig godt! Det var hende jeg havde glæder mig mest til at høre i aften.. Måske også derfor jeg blev "skuffet"..
kitty skriver: Ja, hun synger rigtig godt! Det var hende jeg havde glæder mig mest til at høre i aften.. Måske også derfor jeg blev "skuffet"..
Ja, også mig. Og desværre så tror jeg at mange af de seere der stemmer, ikke stemmer på hende pga sangvalget. Jeg syntes bare hun var så fantastisk da hun sang Alicia Keys i en af de tidligere programmer.
Loa skriver: JR eller AnneLouise (hed hun ikke det?) De der DeeVibez er sgu da det rene underholdning, på den skidte måde...... Og patricia, hvad skete der for at ødelægge sangen! Og babou, minder alt for meget om Muhammed..... Det er set før.....
JR eller AnneLouise (hed hun ikke det?) De der DeeVibez er sgu da det rene underholdning, på den skidte måde...... Og patricia, hvad skete der for at ødelægge sangen! Og babou, minder alt for meget om Muhammed..... Det er set før.....
Det er også sådan jeg har det med Babou. Og han er ikke nær så sød som Muhammed var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128