Kan det lade sig gøre ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Pia.

Ved godt at man kan få skoldkopper flere gange - men kan man få det med 2 ugers mellemrum ? Mads har jo haft skoldkopper for et par uger siden, men fik ikke særlig mange - nu her til morgen er hans arme og ben igen fyld med røde knopper som har en lille blære inden i midten.. men kan han allerede have fået skoldkopper for anden gang ???

Jeg var ved lægen første gang fordi både jeg og børnehave var i tvivl, da der som sagt ikke var så mange... Og det ligner fuldstændig det samme !!!

Hvad siger I ? ved I noget om det ??

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har fået afvide at det kan man godt. HVis første omgang har været en "let" omgang med få knopper, skulle man godt kunne få det igen. Men det er ikke så ofte det sker.

Øv bøv og god bedring til ham - igen ;)

(H)

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Jeg har fået afvide at det kan man godt. HVis første omgang har været en "let" omgang med få knopper, skulle man godt kunne få det igen. Men det er ikke så ofte det sker.

Øv bøv og god bedring til ham - igen ;)

(H)

Tak Jeanne for dit svar, der er kommet et par stykker mere, så mon ikke den er god nok.... Arrrrr har ikke råd til flere fridage (omsorgsdage m.m) Møg Møg Møg.... Nå men det er jo hvad der sker, vi har heldigvis lige i morgen med til at se om det bliver til mere... Var bare i tvivl om det virkelig kunne komme så hurtigt igen efter hinanden, og jeg kan intet finde om det på nettet ???!!!

Knus fra Pia (H)

Anmeld

28. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

Ved godt at man kan få skoldkopper flere gange - men kan man få det med 2 ugers mellemrum ? Mads har jo haft skoldkopper for et par uger siden, men fik ikke særlig mange - nu her til morgen er hans arme og ben igen fyld med røde knopper som har en lille blære inden i midten.. men kan han allerede have fået skoldkopper for anden gang ???

Jeg var ved lægen første gang fordi både jeg og børnehave var i tvivl, da der som sagt ikke var så mange... Og det ligner fuldstændig det samme !!!

Knus Pia.

Nej det er løgn... Ja det kan han godt være blevet smittet med igen... Jeg hørte om en der havde haft det 10 gange...

Så du har fri imorgen igen????

God bedring til ham...:)

Majbritt(H)

Anmeld

28. september 2008

tascia

skod! det lyder nu godt nok som om det er det igen...

har også hørt at 2 gange er alm. hvis første gang var en mild omgang, men har aldrig hørt det er kommet med 2 ugers mellemrum!!!

men så må det da for pokker også være den sidste gang hva?!?!

//Natascia som heldigvis kan sende sønnike i vuggeren i morgen for der er sår på alle sammen, jubii! og vi har også haft 2 gange skoldkopper på 4 uger, så alle mine mange omsorgsdage (pga. barsel) er allerede brugt, og har altså kun været på arbejde i 6 uger, sur mås!

Anmeld

28. september 2008

twinboys

tascia skriver:

skod! det lyder nu godt nok som om det er det igen...

har også hørt at 2 gange er alm. hvis første gang var en mild omgang, men har aldrig hørt det er kommet med 2 ugers mellemrum!!!

men så må det da for pokker også være den sidste gang hva?!?!

//Natascia som heldigvis kan sende sønnike i vuggeren i morgen for der er sår på alle sammen, jubii! og vi har også haft 2 gange skoldkopper på 4 uger, så alle mine mange omsorgsdage (pga. barsel) er allerede brugt, og har altså kun været på arbejde i 6 uger, sur mås!

Ja sur mås.... Alexander har også haft det to gange...

Med ca. 4mdr. imellem og sidst havde han 6 stk så ja vi får det sikkert også 3. gang..

Majbritt(H)

Anmeld

29. september 2008

finkedinke

Freya har haft det to gange, med flere års mellemrum. Jeg har også hørt at man kan få det igen hvis første gang har været meget mild. Det passer i hvert fald med Freya, der vel kun havde 8-10 skoldkopper første gang og vildt mange anden gang.

Om der går kort eller lang tid mellem handler måske i virkeligheden om hvornår man bliver udsat for smitten for anden gang. For Freyas vedkommende gik der netop flere år før hun kom i kontakt med smitten igen efter første gang.

Berith

Anmeld

29. september 2008

Pia.

Tak for jeres svar :)...

Mads og jeg holder barn syg i dag og så må vi se med i morgen om farmand må blive hjemme... igen er der ikke kommet så mange skoldkopper - så mon ikke vi snupper dem for 3 gang på et tidspunkt... de klør noget mere denne gang og genere ham....

Knus Pia & skoldkoppen igen igen... ;)

Anmeld

29. september 2008

smokie

PiaR skriver:

Knus Pia.

Hej Pia...

Det kan sagtens lade sig gøre så hurtigt efter sidst min datter havde det 10 gange før hun var færdig så længe de ike får over 10 får de det igen og igen..

Knus og god bedring

Anmeld

29. september 2008

Pia.

smokie skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia.

Hej Pia...

Det kan sagtens lade sig gøre så hurtigt efter sidst min datter havde det 10 gange før hun var færdig så længe de ike får over 10 får de det igen og igen..

Knus og god bedring

Arrr den tanke kan jeg da slet ikke holde ud... 8( han har nemlig begge gange ikke haft særlig mange.... !!!

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.