Liste over gode sider/butikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

grinny

Jeg ved ikke om der har været sådan en her før, men synes ikke jeg kunne finde et indlæg om dette.

Jeg tænkte nemlig på om i ikke ville være søde og skrive de internetsider og/eller butikker som i har handlet i, både godt og ondt, fordi jeg synes godt selv det kan være uoverskueligt når man gerne vil i gang.

Håber vi kan lave en god liste der kan give lidt mere overblik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Ploffer

grinny skriver:

Jeg ved ikke om der har været sådan en her før, men synes ikke jeg kunne finde et indlæg om dette.

Jeg tænkte nemlig på om i ikke ville være søde og skrive de internetsider og/eller butikker som i har handlet i, både godt og ondt, fordi jeg synes godt selv det kan være uoverskueligt når man gerne vil i gang.

Dinkage.dk  De er billige og hurtige til at levere 

Og så elsker jeg at tulle rundt inde i specialkøbmanden i Rødovre  De har et stort udvalg af næsten alt og hvis man er medlem af kagebutikkens klub, får man gode rabatter på udvalgte varer hver måned 

Anmeld

11. februar 2011

Hvem?

grinny skriver:

Bestilte igår sidst på eftermiddagen ved www.dinkage.dk og det var sørme med posten idag, de har altid hurtig levering og er forholdsvis billige, så tommel op herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.