Gravid i 11. uge og klumpet udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg er gravid i 11. uge, og sidste fredag opdagede jeg lidt brunligt udflåd, lysebrunt og det var der i nogle timer. Og så i onsdags var det der igen, og det var der også igår og idag, men de sidste to dage har det været lysere. Altså mere gult, og klumpet. Jeg har ringet til lægen, og skal derned på mandag. 

Men er der nogle af jer der har haft noget lignende? Og er det normalt? Jeg har ingen smerter eller noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg er gravid i 11. uge, og sidste fredag opdagede jeg lidt brunligt udflåd, lysebrunt og det var der i nogle timer. Og så i onsdags var det der igen, og det var der også igår og idag, men de sidste to dage har det været lysere. Altså mere gult, og klumpet. Jeg har ringet til lægen, og skal derned på mandag. 

Men er der nogle af jer der har haft noget lignende? Og er det normalt? Jeg har ingen smerter eller noget. 

Der kommer ofte udflåd og det er forskelligt hvilken farve, men det er nok godt nok lige at komme forbi lægen Du skal vel også til nf scanning snart?

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Der kommer ofte udflåd og det er forskelligt hvilken farve, men det er nok godt nok lige at komme forbi lægen Du skal vel også til nf scanning snart?

Blev bare lidt urolig over at det har fået farve, for ellers har jeg haft øget udflåd. Men det kommer ud sådan i klumper når jeg har været på wc.

Jo, det skal jeg. Om halvanden uge

Anmeld

11. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Blev bare lidt urolig over at det har fået farve, for ellers har jeg haft øget udflåd. Men det kommer ud sådan i klumper når jeg har været på wc.

Jo, det skal jeg. Om halvanden uge

Jeg forstår godt din bekymring, og det er et rent helvede i starten, fordi man ikke aner om man er købt eller solgt, så jeg synes at scanningerne er det eneste der kan gøre en rolig....

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Jeg forstår godt din bekymring, og det er et rent helvede i starten, fordi man ikke aner om man er købt eller solgt, så jeg synes at scanningerne er det eneste der kan gøre en rolig....

Ja, lige præcis Er godt nok nervøs for NF. Også fordi symptomerne ikke er som før. Så blir man lidt urolig

Anmeld

11. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja, lige præcis Er godt nok nervøs for NF. Også fordi symptomerne ikke er som før. Så blir man lidt urolig

Jeg var sindssyg nervøs med den graviditet jeg er i nu, var så bange for at det skulle smutte ud, men nu er jeg heldigvis så langt henne at jeg mærker baby hver dag  

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Jeg var sindssyg nervøs med den graviditet jeg er i nu, var så bange for at det skulle smutte ud, men nu er jeg heldigvis så langt henne at jeg mærker baby hver dag  

Hvor dejligt Jeg glæder mig bare til NF er overstået

Anmeld

11. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hvor dejligt Jeg glæder mig bare til NF er overstået

Kan jeg godt forstå, men jeg tror på at alt er som det skal være..... Jeg håber da på en opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.