Hej Piger....
Bliver simpelhen lige nød til at få lidt hjælp til det her...
Min kæreste og jeg har 3 børn, 1 der går i skole, 1 i børnehave og 1 der starter i dagpleje her 1 april.
Min kæreste har pt et vikarariet på et plejehjem som nattevagt. min kæreste har den første vagt fra mandag kl 23 til tirsdag kl 7 også kører de i 7 natter så sidste vagt han har er natten til mandag.... Så har han 7 dage fri inden han igen møde rind til 7 natter. umiddelbart lyder det jo super MEN mit problem er at: Han kommer hjem om morgen kl 7.10 spiser morgenmad med os, så kører jeg børnene afsted og kl 8.10 når jeg kommer hjem er han gået i seng rimeligt nok. Han sover så til kl 14.30 hvor jeg vækker ham inden jeg kører efter børn. Når jeg kommer hjem kl 15.15 har han været i bad og sidder nu foran fjernsynet. Så går ungerne og ham på 1 salen spiller lidt playstation og kl 17.30 spiser vi, når det er overstået putter vi børnene i bad, og læser en historie for dem og hygger. Kl 19.15 putter vi børn også går kæresten i seng kl 19.30 og sover til kl 22.30 hvor jeg vækker ham fordi han skal på arbejde. Hverdag i de 7 dage har har nattevagt ser hans dag sådan ud.
Når de 7 vagter er overstået sover han det sammen på nær om aften de første 3 dage selvom han ikke skal på vagt og har sovet om natten. Henad torsdag begynder han at være frisk og deltage mer eog får lavet nogle flere ting. Når vi når søndag eftermiddag skal han sove hele eftermiddagen fordi han skal " lade " op til mandag aften når han skal på natte vagt igen. mandag eftermiddag sover han også... Jeg føler han sove rhele tiden og vi intet tid har alene......
Hvordan har I andre erfaringer emd det nattevagt og sovning bagefter.... Han vil gerne have fast nattevagt når dette vikariet er overstået jeg føler bare ikke jeg gider hvis det kræver så meget soveri.......
Han syne sikke han sover meget og nævner jeg det får jeg ivide at det bliver han jo nød til og ingen kan nøjes med 6 timer søvn....
Kom gerne med erfaringer, råd og hjælp....
Anmeld