Kan ikke overskue at skulle teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Mullefisen2011

Er der andre end mig der har det sådan.. ??? Eller glæder i jer til at teste når det er??
Har testdag i morgen og er bare så nervøs for at der møder mig noget negativt trods de mange symptomer og det gør at jeg slet slet ikke har lyst til at teste..
Kan ikke overskue at skulle stå med en negativ test igen.. Har slet ikke tegn på mens.. har haft mens smerter mandag og torsdag og ikke idag.. er på 29 dagen i cyklussen og dag 15 efter IUI... så der er lidt endnu..

Er bare så øv lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

nielsen80

Jeg har nok været lidt et testmonstre, hvor jeg har testet i tide og utide, men kan godt følge din bekymring. Tror det er vigtigt at du sikrer du har folk omkring dig efter testen, som kan hjælpe hvis den er negativ.

Krydser alt for den er der for dig - det er trods alt et godt tegn at menstruationen ikke er kommet endnu.

Anmeld

11. februar 2011

Sujan

Ja jeg kender det godt...

Er dog ikke selv i behandling endnu, men har prøvet i 21 mdr. De sidste 8 måneder har jeg ikke testet overhovedet.. Vil ikke se det negative svar.. Er hårdt nok når mens kommer.. Gider ikke2 gange æv...

Men når nu du er i behandling er du vel nødt til at teste

Anmeld

11. februar 2011

CamillaValby

Ahh jeg kender det al al al for godt

Jeg frygtede den dag, og ville faktisk slet ikke have at den skulle komme. Jeg vil ikke sætte noget i hovedet på dig men denne gang hvor det lykkes for mig havde jeg mange mens. Smerter. Fik taget blodprøver mm men tallet steg som det skulle. Så tænk ikke Så meget over smerterne. Giv lige update i morgen, og jeg alt hvad jeg kan

Anmeld

12. februar 2011

Lisbeth1985

Det skal nok gå søde!! Testen er positiv denne gang - det er jeres tur nu

Anmeld

12. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Er der andre end mig der har det sådan.. ??? Eller glæder i jer til at teste når det er??
Har testdag i morgen og er bare så nervøs for at der møder mig noget negativt trods de mange symptomer og det gør at jeg slet slet ikke har lyst til at teste..
Kan ikke overskue at skulle stå med en negativ test igen.. Har slet ikke tegn på mens.. har haft mens smerter mandag og torsdag og ikke idag.. er på 29 dagen i cyklussen og dag 15 efter IUI... så der er lidt endnu..

Er bare så øv lige nu

Sådan har jeg det faktisk de fleste gange jeg skal teste. Det er nok helt normalt når man har kæmpet længe....

At det er Jeres tur nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.