Godt jeg er stædig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

SussieThyssen

I guder hvor var det godt at du reagerede..og så ville jeg fyre den læge til den første..og iøvrigt klage over ham.
God bedring med din lille dreng.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Alberts/

årh det løber mig koldt ned af ryggen nu. sikke en lo*te læge du har dig,

du skulle tage og  klage, det kune jo gå frygteligt galt,

godt du fulgte dit instinkt og kørte der ind, dejligt at hører at han er ved at være sig selv igen, puha sikke en omgang, føler virkelig med dig,

håber snart for jer at han er klar til at komme hjem igen

Anmeld

11. februar 2011

Hvem?

Den læge er hvert fald ikke min læge mere, og der blir klaget noget så frygteligt over det her. Lægehuset som vi har skiftede begge deres gamle garvede læger ud, da de begge gik på efterløn med to helt nyuddannet læger, tro mig jeg er i gang med at finde en læge der har haft egen lægepraksis længe!

Hans værdier er pæne nu, og C-PAPen er næsten skruet helt ned for, der er en sygeplejerske herinde på vores stue fast og hun mener at antibiotika kuren varer 7 døgn, så det skal vi jo nok blive her de næste 7 dage uansat hvad.......

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

SanneBoe skriver:

Den læge er hvert fald ikke min læge mere, og der blir klaget noget så frygteligt over det her. Lægehuset som vi har skiftede begge deres gamle garvede læger ud, da de begge gik på efterløn med to helt nyuddannet læger, tro mig jeg er i gang med at finde en læge der har haft egen lægepraksis længe!

Hans værdier er pæne nu, og C-PAPen er næsten skruet helt ned for, der er en sygeplejerske herinde på vores stue fast og hun mener at antibiotika kuren varer 7 døgn, så det skal vi jo nok blive her de næste 7 dage uansat hvad.......

God bedring til ham

Anmeld

11. februar 2011

NinaNymannMadsen

godt du kunne tage sagen i ejen hånd da.
hvad fanden er det for en læge der ikke vil tage i mod et barn med en temp der er meget lavere end det den skal være og når han er født for tidligt.

ej tøs slet ikke tænke på hvad der kunne ha været sket hvis du ikke selv havde tage initiativ til at tage ind til børnemodtagelsen.

håber snart han er helt frisk igen

Anmeld

11. februar 2011

Rosa

Fy da  Rigtig god bedring til dit lille nus!!!

Og så håber jeg du får overskud til at ringe din læge op med en verbal knytnæve!!!! 

Bedste ønsker og tanker herfra!!!

Rosa

Anmeld

11. februar 2011

B&J

Det er godt han har en super mor der ved nu er det nu hun skal rykke. du er en super sej mor...

og håber din lille dreng snart får det bedre

Anmeld

11. februar 2011

smutti1975

puha godt du lyttede til dig selv god bedringe med ham

Anmeld

11. februar 2011

KajaHH

Sikke da en oplevelse, og sikke en skod læge.

Godt du selv tog sken i den anden hånd, og gjore noget ved det.

Ønsker din guldklump rigtig god bedring.

herfra

Anmeld

11. februar 2011

Dansker i England

Puh, jeg fik helt ondt i maven af at læse dit indlæg. Godt du lyttede til dig selv og ikke lægen. god bedring til lillemanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.