svigermor driver mig til vanvid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Anonym trådstarter

hvad gør man... vi skal måske flytte hjem til svigermor og svigerfar fordi pengene er lidt små.. men hun gør mig sindsyg.. hun vækker mig når jeg sover allerbedst og hun retter konstant på hva jeg gør.. aaaargh.. vi søger og søger nu lejlighed men hver gang jeg finder en der kan passe ind i vores økonomi så syns hun det er for langt væk. hva skal man gøre...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

skønneunger

tag den lejlighed der ligger længst væk ?

Anmeld

11. februar 2011

DStreet

Bed din kæreste om at få hende til at flette næbet ?

Anmeld

11. februar 2011

Rikkemor89

Hun skal ikk blande sig i hvor i skal bo.. Sig til hende a hun ikk skal blande sig i hvad du gør osv..

Anmeld

11. februar 2011

skønneunger

nej men seriøst bliv boende hvor i bor nu eller sig til hende at jeres økonomi er jeres egen og i nok selv skal finde ud af hvad i har råd til.

hvis i allerede har et dårligt forhold til hinanden så syntes jeg det er en megert dårlig ide at flytte derhjem så ville jeg heller vende hver øre i et stykke tid.

hvad siger din mand til det ?

Anmeld

11. februar 2011

Sof

DStreet skriver:

Bed din kæreste om at få hende til at flette næbet ?

Lige præcis min egen! Jeg var gået helt amok hvis det var min svigermor og havde godt nok bedt min kæreste tage et godt greb om sine koralrøde n*sser og få sat sin mor på plads!

Stort kram til dig  

Anmeld

11. februar 2011

Melbek

flyt ind i en lejlighed der passer til jeres budget. Så må hun jo pive hvis hun mener det er for langt væk. Det kan da ikke passe, i skal flytte rundt efter hendes ønsker. OG hun skal nok komme og besøge sit barnebarn alligevel!

Anmeld

11. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hvad gør man... vi skal måske flytte hjem til svigermor og svigerfar fordi pengene er lidt små.. men hun gør mig sindsyg.. hun vækker mig når jeg sover allerbedst og hun retter konstant på hva jeg gør.. aaaargh.. vi søger og søger nu lejlighed men hver gang jeg finder en der kan passe ind i vores økonomi så syns hun det er for langt væk. hva skal man gøre...!!!

Melder ud til hendes søn at enten får flytter I ind i den længst-væk-liggende lejlighed eller også gør DU..ALENE!!
Bum færdig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

jaah må sQ li bede kæresten om og tage sig sammen.. for vi kan under alle omstændigheder ikke blive boende.. for lejligheden vi bor i er på 84 kvm fordelt i 2 værelser og en altan og koster næsten 8000 om måneden og det trækker ind af alle vinduer såå.. ud skal vi.. hmm.. må lige finde ud af og fortælle hende at vi ikke kan bo hos dem på en ordentlig måde...  

Anmeld

11. februar 2011

eElak

skønneunger skriver:

tag den lejlighed der ligger længst væk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.