Kønsscanning i odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.264 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger!

Hvor kan man få en kønsscanning i Odense? Hvad gav i for det?

Lig gerne nogen link ind....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Fru Nielsen

Eller frederica...

Anmeld

11. februar 2011

betiinsen

du kan få i fredericia og odense, hos www.jordemoder.dk, de scannede også mig og bruger dem stadig. jeg gav 450 kr, for kønsscanning, og de sagde det blev en pige, de ku se det i uge 15, og jeg er senere blevet scannet to gange af andre grunde på sygehuset m.m. hvor de også har sagt det er en pige

derudover får du en del billeder, og de giver sig rigtig god tid, tror vi var derinde i 25 min ca

kan varmt anbefales

Anmeld

11. februar 2011

Fru Nielsen

betiinsen skriver:

du kan få i fredericia og odense, hos www.jordemoder.dk, de scannede også mig og bruger dem stadig. jeg gav 450 kr, for kønsscanning, og de sagde det blev en pige, de ku se det i uge 15, og jeg er senere blevet scannet to gange af andre grunde på sygehuset m.m. hvor de også har sagt det er en pige

derudover får du en del billeder, og de giver sig rigtig god tid, tror vi var derinde i 25 min ca

kan varmt anbefales

Er det så alm scanning? Eller er der noget 3d eller??

Anmeld

11. februar 2011

GUSO

Hej.. Jeg fik lavet en kønsscaning på h.c.Andersen privat hospital i Odense.. Det var super god service kan ikke huske hvad det kostede.. Camilla

Anmeld

11. februar 2011

Fru Nielsen

GUSO skriver:

Hej.. Jeg fik lavet en kønsscaning på h.c.Andersen privat hospital i Odense.. Det var super god service kan ikke huske hvad det kostede.. Camilla

Hva langt var du ca der??

Anmeld

11. februar 2011

GUSO

Fru Nielsen skriver:

Hva langt var du ca der??

Hej mener jeg var i uge 22.. Han var så sød at lave et 3D billede uden beregning..

Anmeld

11. februar 2011

FamilenStorm

Www.mageloesgraviditetsscanning.dkHun er utrolig sød...

Anmeld

12. februar 2011

betiinsen

Fru Nielsen skriver:

Er det så alm scanning? Eller er der noget 3d eller??

det er almindelig, men vil ikke råde dig til at få 3d så tidligt.. vil lige sige at hun var sød ved mig også lige at vise det i 3d, men ved ikke om det er noget de normalt gør.. der står 2d scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.