Hvor er jeg bare glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2008

Becks

Det har simpelthen været en super aften :D
Jeg er lige kommet hjem fra budget fest fra Rødovre kommune hvor jeg er ansat... Vi har været ca. 1200 mand til fest sammen, hvor der er blevet snakket budget (knapt så spændende :P) Holdt revy, festet, drukket, danset og grint en masse... Jeg er bare så glad, for det har været en vildt hyggligt aften, hvor vi er blevet småfulde og vi har rigtigt hygget os...

imorgen skal jeg til farvel fest, en af mine dejlige veninder rejser til USA i 1½ år for at arbejde ovre ved min mor, det er min mors chef der er min venindes far, så vi skal holde et brag af en fest for hende i morgen...
Glæder mig sindssygt til og feste igennem med dem, men bliver også sørgeligt og sige farvel - Men kan glæde mig med at, at jeg ser hende igen til November når jeg rejser til USA i 2 uger og holder min fødselsdag derovre :D:P

Jeg vil ønske jer alle en rigtig fortsat dejlig fredag, og en super dejlig weekend...

Knus Becky, som bare har det rigtig dejligt idag og er super glad...

I sgu nogle dejlige tøser herinde (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Mathilde

Ej hvor dejligt, at du havde sådan en god aften igår:)

Jeg håber det bliver en rigtig god farvelfest i aften. Bliv nu ikke alt for fuld:P

Du må også have en fortsat god weekend:)

(H)Mathilde

Anmeld

27. september 2008

MorCamilla

Rigtig lækkert med en go fest i går aftes.. :) Hvor lyder det dejligt.. Og rigtig go fest i aften, håber ikke det bliver alt for sørgeligt at skulle sige farvel til hende

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Sikke et skønt og positivt indlæg, det lyder da bare som om du havde en super aften i går og at dagen i dag bliver mindst lige så god...

Også rigtig god weekend til dig.

Knus Pia (H)

Anmeld

27. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det lyder som en rigtig dejlig aften i går :) Jeg er helt misundelig over at du skal USA i november. Kan jeg ikke godt komme med i din baglomme? ;)

(H)

Anmeld

27. september 2008

Becks

Mathilde skriver:

Ej hvor dejligt, at du havde sådan en god aften igår:)

Jeg håber det bliver en rigtig god farvelfest i aften. Bliv nu ikke alt for fuld:P

Du må også have en fortsat god weekend:)

(H)Mathilde

Tak, skal jeg nok lade være med hihi :P

Knus Beck(H)

Anmeld

27. september 2008

Becks

MorCamilla skriver:

Rigtig lækkert med en go fest i går aftes.. :) Hvor lyder det dejligt.. Og rigtig go fest i aften, håber ikke det bliver alt for sørgeligt at skulle sige farvel til hende

Knus fra Camilla.

Det bliver sørgeligt, har kendt hende i 14 år... Men så kan jeg jo glæde mig til jeg kan besøge hende :D

Knus Becky(H)

Anmeld

27. september 2008

Becks

PiaR skriver:

Sikke et skønt og positivt indlæg, det lyder da bare som om du havde en super aften i går og at dagen i dag bliver mindst lige så god...

Også rigtig god weekend til dig.

Knus Pia (H)

Tak:) Det skal den nok blive :P

Knuser becky(H)

Anmeld

27. september 2008

Becks

Jeanne skriver:

Det lyder som en rigtig dejlig aften i går :) Jeg er helt misundelig over at du skal USA i november. Kan jeg ikke godt komme med i din baglomme? ;)

(H)

jo det kan du sagtens, der er altid plads til én mere ;)

Knus Becky(H)

Anmeld

27. september 2008

MorCamilla

Beck skriver:

MorCamilla skriver:

Knus fra Camilla.

Det bliver sørgeligt, har kendt hende i 14 år... Men så kan jeg jo glæde mig til jeg kan besøge hende :D

Knus Becky(H)

Ja det kan du self. Det skal også nok blive en fed tur der over...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.