skal til NF på mandag, er så nervøs, min familoe har desværre stor tendens til downs syndrom, og nu har frygten for alvor bidt sig fast i mig, hva nu hvis det sker for mig, jeg kan ikk holde tanken ud, og jeg skal leve med den indtil mandag ved to tiden... 
i det mindste har kæresten taget fri så han kan komme med, det er den første scanning han kommer med til, er spændt på hans reaktion...
og min mormor hun har bare en evne til at gøre alt værre, snakkede med hende i går, hun ved ikk jeg er gravid, tør ik sige det hun er en uhyggelig dame! men hun begyndte pludselig at plapre løs om hvor mange aborter min mor og moster har fået pga at deres fostervands prøver har vist tydeligt tegn på Downs.... var lige ved at begynde at tude, men holdt det tilbage til samtalen var ovre.....
jeg ved slet ikk hva jeg skal gøre hvis jeg får den negative nyhed.....
bedre blir det ikk at jeg ikk har nogen at snakke med udover min mor, som ikke vil ind på emnet fordi det gør ondt på hende at tænke tilbage... jeg har virkelig mistet alle, selv min bedste veninde igennem 16år har vendt mig ryggen af ukendte årsager, jeg fortalte hende at jeg var gravid, hendes eneste svar var "godt for dig" siden har der ingen kontakt været, på trods af utallige forsøg..... det smerter dybt i mit hjerte at ha mistet den der altid har været min nærmeste og fortrolige, føler mig alene nu....
havde brug for at komme ud med det, min kæreste forstår mig ikke og ved ikk hvem jeg ellers skal fortælle det til som gider at lytte, herinde har i i det mindste muligheden for at ignorere at jeg skriver...
kram til jer alle, og håber resten af jeres dag blir så god som muligt!
Anmeld