børn mellem 2år og 3år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit barn på 2-3år en stor rund mave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.937 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Mumto3

Min datter er helt normalvægtig men hun har en kæmpe stor rund 'baby-mave'. Jeg tænker egentlig, er det normalt? Alle hendes bluser stumper på hende, også selvom jeg går op i størrelse. Hendes store mave kan simpelthen ikke være i bluserne.

Hvordan ser jeres børn på 2-3år ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Hansen97

Mumto3 skriver:

Min datter er helt normalvægtig men hun har en kæmpe stor rund 'baby-mave'. Jeg tænker egentlig, er det normalt? Alle hendes bluser stumper på hende, også selvom jeg går op i størrelse. Hendes store mave kan simpelthen ikke være i bluserne.

Hmm.. jeg har stemt blank for er i tvivl om hvad du mener med buttet???

Min pige er blevet 3 i november og hun har en pæn rund mave.. vejer en smule over gennemsnittet og ja hun bruger en stor størrelse i trøjer... tror da det giver sig selv?? Hun prutter meget

Anmeld

11. februar 2011

Majeha

Har stemt andet.

Min søn er 2 år og 3 måneder. Han var til 2 års undersøgelse i tirsdags og vejede der 14,3 og var 90 cm. Hans vægt ligger indenfor normalen, bare i den lidt højere ende. Men han er overhovedet ikke buttet. Men har til gengæld meget muskelmasse (eller hvad man skal sige). Han har da en lille mave, men når han står ret, er han ikke rund eller noget.

Kun når han har luft i maven

Anmeld

11. februar 2011

Fam. Madsen

jeg har stemt blank da min søn er 21år og vejer 11.3kg han bruger 98 i tøj og har en lille rund mave hans vægt ligger lidt under normalen. eller det er normalt for ham for han har altid lagt under normalen og fulgt sin egen kurv.

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

112233 skriver:

Hmm.. jeg har stemt blank for er i tvivl om hvad du mener med buttet???

Min pige er blevet 3 i november og hun har en pæn rund mave.. vejer en smule over gennemsnittet og ja hun bruger en stor størrelse i trøjer... tror da det giver sig selv?? Hun prutter meget

samme her

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

Fam. Madsen skriver:

jeg har stemt blank da min søn er 21år og vejer 11.3kg han bruger 98 i tøj og har en lille rund mave hans vægt ligger lidt under normalen. eller det er normalt for ham for han har altid lagt under normalen og fulgt sin egen kurv.

hi hi. Sikken en lille 21 ÅRIG (ku ikke lade være)

Anmeld

11. februar 2011

Fam. Madsen

tinasmor skriver:

hi hi. Sikken en lille 21 ÅRIG (ku ikke lade være)

HEHE ups mente 2½ år 

ej ja sikker en lille dreng på 21 så hvis han kun vejet 11,3kg puha

Anmeld

11. februar 2011

frkrbj

jeg har stemt blankt, mit barn er undervægtig og har en rund mave.. Sådan har hun altid set ud

Anmeld

11. februar 2011

Mama2980

Min datter er fra Okt. 2008 og hun er lille og slank Hun vejer 11 kg..

Anmeld

11. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Har stemt; andet...

Men tror da at 'normalen' er at de har en lille topmave, ved ihvertfald at begge vores fætre ( jan og nov) inkl kusine på 1½ har alle topmave.

Men igen det hænger vel også meget sammen med deres krop bygning.

Frederiv har altid været slank/tynd med six pack - tydelige knogler og en mave der er flad og til tider 'buler' indad.

han er 91 cm - vejer 9,8 kg og er 2,5 år.

Han bruger 22/23 i sko

Str 62-74 i baggy bukser - som vi har døbt knickers og så med seje strømpebukser og bluse til

Men ellers 92 i bluser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.