Man kan knibe for meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Dictes mor

Jeg troede ikke, at det var muligt, men man kan rent faktisk godt lave for mange. Det var det jeg fik at vide hos lægen idag. Jeg har haft ondt dernede og helt vildt i halebenet, og det er så åbenbart fordi jeg har lavet for mange bækkenbundsøvelser, så musklerne er blevet helt hårde og meget ømme og det strammer og trækker så meget i halebenet, at det også gør ondt.

Så pas på med øvelserne piger, ikke noget med at overdrive, så ender I bare som mig, hvor I ikke kan sidde ned, fordi det gør ondt, for slet ikke at snakke om at være sammen med sin mand, det er praktisk talt umligt, fordi det gør så ondt. Æv også! Og her troede man, at man gjorde det bedste for ens krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

TbCp

Hold da fast mand! Det var da alligevel lidt vildt!!

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

Det kender jeg godt....................havde fået muskelknuder (nærmest myoser), dernede...................og det gjorde sgu' avs.

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

Det kender jeg godt....................havde fået muskelknuder (nærmest myoser), dernede...................og det gjorde sgu' avs.

Hvad gjorde du for at komme af med det igen. 

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

Jamen, jeg holdt jo pause med kniberiet, og så blev det langsom bedre. Men der er faktisk nogle, der skal til fysioterapeut, og have indvendig massageFor at få løst op for muskelknuderne.

Anmeld

11. februar 2011

Barbamama

Ha ha ha ej for filan da!!!! Undskyld, men jeg er flad af grin! Jeg fik ikke lavet de øvelser, så det var måske meget godt alligevel

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

michella80 skriver:

Ha ha ha ej for filan da!!!! Undskyld, men jeg er flad af grin! Jeg fik ikke lavet de øvelser, så det var måske meget godt alligevel

He he, det er sgu da også komisk

Anmeld

14. februar 2011

oo

wooooouuuuw! hvor vildt at man rent faktisk kan det

Anmeld

15. februar 2011

Lilac

Hihihihi!! Det er altså ret sjovt - håber ikke det gør alt for ondt! 
Jeg har godt nok aldrig været så ihærdig med knibeøvelserne at det har gjort ondt - og det vil jeg bliver ved med at være kan jeg se på det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.