En lille update fra mig og spunken! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Frejsmor

Hej piger

Som nogen af jer nok ved stod jeg endelig med en positiv graviditets-test for knap en måned siden, ca. et ½ åt efter min MA i sommeren 2010..

Men netop pga. min tidligere MA, havde jeg svært ved rigtig at tro på min graviditet og lagde meget bånd på mine forventninger og forhåbnigner omkring den, af frygt for at blive rigtig skuffet og hjerteknust hvis jeg skulle miste igen!!

Men idag har vi været til en tidlig scanning i Hvidovre og alt gik bare så godt og var bare så fint, vi så den lille spunks hjerte blinke derud af på skærmen og fik også lov til at høre hjertelyden og det var simpelthen bare så dejligt og faktastisk!! Og scannigs-damen sagde at der var 95% chance for at alt ville gå godt når man havde set -blink på dette tidspunkt..  Så nu tør jeg tro på at jeg skal være mor til september!!!

Den lille spunk var 1.44cm svarende til ca. 7+5 og man kunne se de begyndende arme og ben..

Iiihh jeg er SÅ glad og håber bare alt går godt og at den lille spunk bliver i sin lille lune hule!!!

Knus og kram Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Nadia Foged

Ååååårh stort tillykke med det Det er jo helt fantastisk

Krydser fingre for at alt går som det skal

Anmeld

11. februar 2011

Summer

Fantastisk, hvor er jeg glad på jeres vegne.

Det er bare så skønt at se hjertet banke helt vildt derud af, det hele bliver så virkeligt når man ser det.

Nu skal du tro på det, og nyde at du skal være MOR til september

Endnu engang stor tillykke

Anmeld

11. februar 2011

Frejsmor

Nadia Foged skriver:

Ååååårh stort tillykke med det Det er jo helt fantastisk

Krydser fingre for at alt går som det skal

Tusind tak skal du have.. Ja det er bare helt fantastisk og jeg er så utroligt lykkelig!!

Anmeld

11. februar 2011

Frejsmor

Summer skriver:

Fantastisk, hvor er jeg glad på jeres vegne.

Det er bare så skønt at se hjertet banke helt vildt derud af, det hele bliver så virkeligt når man ser det.

Nu skal du tro på det, og nyde at du skal være MOR til september

Endnu engang stor tillykke

Har faktisk lige skrevet dig en pb, inden jeg så dit svar på min tråd hehe..

Men tusind tak, det er virkelig fantastisk og ja det er bare så meget mere virkeligt når man har set og hørt det lille hjerte!!

Mmm ja helt sikkert, jeg tror på det nu og jeg glæder mig SÅ meget til at skulle være moar, det er min tur nu..

Anmeld

11. februar 2011

blomst84

Ej hvor er det bare dejligt det er så livsbekræftende at de det lille bitte hjerte banke derud af

Anmeld

11. februar 2011

Dorthe1986

Stort tillykke med den veloverståede skanning

Den lyd er bare en af de mest fantastiske lyde i hele verden... Jeg har netop været ved lægen idag, hvor jeg også lige fik hørt hjertelyden på min lille dreng

Og ja de skanninger... Man kunne bare blive ved med at sidde og se på den skærm

Anmeld

11. februar 2011

Happiness

Ihh hvor har jeg ventet på dette indlæg Weeeee.... Hvor er det bare fedt!

Så kan du rigtig nyde din graviditet nu

Anmeld

11. februar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Ihh hvor har jeg ventet på dette indlæg Weeeee.... Hvor er det bare fedt!

Så kan du rigtig nyde din graviditet nu

Hehe hvor er du sød!!

Mmm ja, det er nemlig rigtig dejligt og jeg er bare så utroligt lykkelig og rigtig lettet over at det rigtig så godt til scanningen idag og kan bare slet ikke vente til næste scanning..

Nu kan jeg nyde min graviditet og finde mig i kvalmen nu da jeg ved der rent faktisk er et formål..

Anmeld

11. februar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hehe hvor er du sød!!

Mmm ja, det er nemlig rigtig dejligt og jeg er bare så utroligt lykkelig og rigtig lettet over at det rigtig så godt til scanningen idag og kan bare slet ikke vente til næste scanning..

Nu kan jeg nyde min graviditet og finde mig i kvalmen nu da jeg ved der rent faktisk er et formål..

Hehe... ja det var det vi snakkede om, man kan ikke bare have kvalme uden at få noget godt ud af det

Hvornår skal du til NF?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.