Hold igen med knibeøvelserne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg troede ikke, at det var muligt, men man kan rent faktisk godt lave for mange. Det var det jeg fik at vide hos lægen idag. Jeg har haft ondt dernede og helt vildt i halebenet, og det er så åbenbart fordi jeg har lavet for mange bækkenbundsøvelser, så musklerne er blevet helt hårde og meget ømme og det strammer og trækker så meget i halebenet, at det også gør ondt.

Så pas på med øvelserne piger, ikke noget med at overdrive, så ender I bare som mig, hvor I ikke kan sidde ned, fordi det gør ondt, for slet ikke at snakke om at være sammen med sin mand, det er praktisk talt umligt, fordi det gør så ondt. Æv også! Og her troede man, at man gjorde det bedste for ens krop.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

AnneBJ

Ej hvor træls for dig! Har du "tal" på hvor ofte og hvor mange du lavede... bliver da helt "bekymret" nu... selvom det vist ikke er nødvendigt med mit ambitionsniveau på det område 

Anmeld

11. februar 2011

sismofutten

Hold da op, ja, det troede jeg godt nok ikke var muligt - du må have gjort et godt stykke arbejde :-)

Har du så overhoved ikke lavet andet end knibeøvelser? :-)

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg snakkede med lægen om,  hvor tit var for meget, og jeg kan mærke, at det simpelthen er blevet en vane for mig, og gør det ubevidst, så ja stortset hele tiden. Man skal ikke være bekyrmet, bare man ikke gør det konstant som mig, så skal det nok gå. Det mest trælse er bare, at det går ud over min mand og mits samliv, det har betydet, at vi ikke har kunnet være sammen i fem måneder, fordi det bare gør for ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.