udlejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Anonym trådstarter

hej alle.

Min udlejer kommer med bemærkninger hele tiden. Både om at han har lyst til a kysse mig, og så sent som i dag sagde han a jeg havde en go røv

Hva fanden kan man gøre? Er ved a være godt træt at det og er skide bange for a han måske kunne finde på at gøre noget ved mig  Har fortalt det til min mand, og han har taget fat i ham, men han bliver bare ved når manden ikke er hjemme

TØSER hva kan man gøre ? Håber i kan komme med nogle gode råd

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Mi

Hvor er han da klam

Din mand må da have fat i ham igen. Hvis det ikke hjælper så er der vel ikke så meget at gøre, når i lejer af en privat, andet end at flytte.

Kæft en klam stodder.

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

hej alle.

Min udlejer kommer med bemærkninger hele tiden. Både om at han har lyst til a kysse mig, og så sent som i dag sagde han a jeg havde en go røv

Hva fanden kan man gøre? Er ved a være godt træt at det og er skide bange for a han måske kunne finde på at gøre noget ved mig  Har fortalt det til min mand, og han har taget fat i ham, men han bliver bare ved når manden ikke er hjemme

Kram

Sig til ham at du gerne vil frabede dig de kommentarer, og at han skal lade dig være i fred. Hjælper det ikke....tjaaa så ville sidste udvej vel være at flytte

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

det er privat også alligevel ikke  virker lidt mærkelig, men det er et firma der ligger her hvor vi så har lejet stuehuset.

(han høre til denne afdeling af firmaet her hvor vi bor)

Overvejer a ringe til hans chef og fortælle hvordan han er, men er også mega bange for hvad han så kunne finde på  og om vi måske bliver sat på gaden

Der hvor mine svigerforældre bor er det samme firma hvor de også har lejet stuehuset. Og han er ligeså klam overfor min svigermor  når han er derovre og arbejde tager hun altid hjemmefra for hun er også skide bange for ham

Anmeld

11. februar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

hej alle.

Kram

jeg ville melde ham, for chikane. så kan det være han holder sin kæft. 

altså hvad bilder han sig ind.

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Det kunne da godt tænkes man skulle gøre det !  tror jeg vil nævne det for min mand i aften når han kommer hjem at hvis det ikke stopper nu så melder jeg ham !

Det er så slemt a min lille prinsesse ligger jo ude i garagen og sover. bare det når jeg går ud og kigger til hende(selvom hun har babyalarm hihi) Så går jeg og kigger mig over skulderen hele tiden . ARG altså. syntes bare det er så svært a være alene her når sådan en klam stodder render rundt herude

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Det kunne da godt tænkes man skulle gøre det !  tror jeg vil nævne det for min mand i aften når han kommer hjem at hvis det ikke stopper nu så melder jeg ham !

Det er så slemt a min lille prinsesse ligger jo ude i garagen og sover. bare det når jeg går ud og kigger til hende(selvom hun har babyalarm hihi) Så går jeg og kigger mig over skulderen hele tiden . ARG altså. syntes bare det er så svært a være alene her når sådan en klam stodder render rundt herude

Måske både din svigermor og dig skulle anmelde ham for chikane. Når man er 2 der anmelder, så burde han vel have lidt svært ved at bortforklare den overfor politiet. Blot en tanke

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

det kunne der måske være noget om  hehe.

syntes bare det er for klamt. Min svigerfar har haft fat i ham pga min svigermor. Der var hans undskyld a han var fuld. ganske rigtig han er stang stiv hver dag. syntes bare det er en flad undskyldning. Den kan jeg ihvertfald ikke bruge

Anmeld

11. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

det kunne der måske være noget om  hehe.

syntes bare det er for klamt. Min svigerfar har haft fat i ham pga min svigermor. Der var hans undskyld a han var fuld. ganske rigtig han er stang stiv hver dag. syntes bare det er en flad undskyldning. Den kan jeg ihvertfald ikke bruge

Bare fordi man har et alkohol-problem, har man jo ikke lov til at behandle andre mennesker på den måde. Og hvis han indrømmer overfor politiet og tilmed siger at han var fuld, ja så vil de kun ryste på hovedet af ham  for det er ingen undskyldning.

held og lykke med det

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

nej nemlig. det er ingen undskyldning !

Mange tak. Vil prøve mig frem og se hva vi lige kan gøre. for vil ikke gå og være bange i mit eget hjem.  Det syntes jeg sku det er lidt for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.