Rød mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

AnnaMetteogJulie

Hej I gæve kagepiger

Jeg er ny i alt det her med fine kager, så har et spørgsmål jeg håber, at I kan hjælpe mig med.

Jeg har hos www.dinkage.dk købt farven Christmas Red i den tro at jeg kunne bruge det til det røde i et Dannebrosflag, men den bliver bare sådan en lidt fesen farve! Kan jeg gøre noget for at få den fin rød?

På forhånd tak for hjælpen

Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Snefnug1984

AnnaMetteogJulie skriver:

Hej I gæve kagepiger

Jeg er ny i alt det her med fine kager, så har et spørgsmål jeg håber, at I kan hjælpe mig med.

Jeg har hos www.dinkage.dk købt farven Christmas Red i den tro at jeg kunne bruge det til det røde i et Dannebrosflag, men den bliver bare sådan en lidt fesen farve! Kan jeg gøre noget for at få den fin rød?

På forhånd tak for hjælpen

Anna Mette

Du skal nok putte lidt mere farve i og ellers er det en god ide at lade sin mmf trække når den er færdig i en pose, så farven bliver mere mørk

Anmeld

11. februar 2011

linemus

Mere rød i. Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

11. februar 2011

eirene

Lad den ligge natten over, så bliver farven meget mere klar i det. Det gælder også sort og andre mørke farver.

Anmeld

12. februar 2011

mariamiss6

Jeg plejer at blande en lille bitte smule pink i. Det giver en lidt mere klar rød farve. Jeg synes christmas red er meget mørk, når først man har fået puttet nok farve i...

Normalt farver jeg først massen pink, og SÅ putter jeg Christmas red i, ind til jeg rammer den ønskede tone....

Men ja, ellers er det altid en god idé at lade det ligge natten over....

Anmeld

12. februar 2011

AnnaMetteogJulie

Tusind tak for de gode råd:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.