Heiii tøser
Her efter min graviditet og nu allerede et halvt år efter fødslen, sidder jeg rigtig ofte, og kommer i tanke om, eller ser billeder af gode ideer, som man altid godt kunne have brugt lidt før.
Tænkte derfor vi kunne lave en inspirationstråd, hvor vi hver især kan komme med gode ideer som vi selv har benyttet os af under/efter gravidietet, eller gode ideer som vi misunder andre har benyttet sig af 
På den måde kan vi være hinanden behjælpelige med at skabe de rette minder/oplevelser 
Jeg starter derfor:
1) Jeg har selv været rigtig glad for mine ugentlige billeder af maven, samt har det være sjovt at måle både på cm. og kilo løbende - også selvom de hobede sig godt op 
2) Misunder HELT vildt jeg ikke havde ideen til at få taget et billede efter fødslen med den lille foran maven. Ligesom det DK fik taget af hende og Bimmeren
3) Er begyndt på (og fortryder jeg ikke har gjort det fra start), at tage et billede hver mdr. af Emma. Tager så vidt muligt billedet samme sted og nogenlunde samme stilling. På den måde kan man rigtig se hvor meget der sker for hver mdr.
4) Fortryder lidt at jeg aldrig tog et billede af den positive test. Synes lidt den symboliserer det første "bevis" på en ny start... Også selvom det er en pind man har tisset på 
Der er sikkert mange andre ting, som jeg bare ikke lige kan komme i tanke om nu her.
Men er hellere ikke i tvivl om I sikkert også har en masse gode ideer, og håber I vil dele ud af dem 
Anmeld