Så blev kagen færdig (Sorry MANGE billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

K&S

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Najsen86

virkelig flot kage

Anmeld

12. februar 2011

Becks

K&S skriver:

Tak

Anmeld

12. februar 2011

Becks

Najsen86 skriver:

virkelig flot kage

1000 tak

Anmeld

13. februar 2011

Mor1012

Tutter skriver:

Mmf er marshmellow fondant.. Det er skumfidusser der bliver varmet i mikkeren med lidt vand og olie og så bliver det rørt sammen med flormelis. Så kan man bruge det ligesom modelervoks, forme det som du vil osv til kagerne..

ej fedt er du ik en engel at sende mig opskriften på hvor meget vand og olie og skumfiduser og hvad er mikkeren=?

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Emilie2010 skriver:

ej fedt er du ik en engel at sende mig opskriften på hvor meget vand og olie og skumfiduser og hvad er mikkeren=?

https://www.baby.dk/debat/22541pi1/kageklubben/kun-til-opskrifter.aspx 

Herinde finder du en masse opskrifter på det der bliver brugt  Mmf´en står nederst på side 1..

Hehe sorry, mikkeren er mikroovnen

Anmeld

13. februar 2011

LilyMarleen

Tutter skriver:

Jeg synes selv den blev ret pæn. W´et drillede lidt og knækkede desværre da jeg skulle sætte det på og jeg havde ikke tid til og lave et nyt

Kagen er lyse bunde, med tobleronecreme og hindbærmousse. Den er smurt op med UCF og overtrukket med mmf. Ligeledes er pynten også i mmf.

Det var en impuls kage, da jeg skal hjem til en veninde idag og hygge med mad, og en lille én

Håber I alle får en god weekend

Rigtig flot, hvordan har du lavet det lyserøde i de hvide blomster ??

Anmeld

13. februar 2011

Becks

Rigtig flot, hvordan har du lavet det lyserøde i de hvide blomster ??

1000 tak

Rillerne lavede jeg med moddeleringsværktøj. Og så tog jeg lidt gin og blandede den farve !star dust" (spiseligt pulver glimmer)ned i, som jeg ville have og malede det på med en pensel.. Og derefter tog jeg en sort levnedsmiddel tusch og tegnede de sorte streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.