Træt af graviditet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Tystys14

Nu er jeg så, så heldig at være i 38+0 idag, og jeg er utroligt træt af at være gravid.  Så nu stiller jeg et spørgsmål som jeg ved i sikkert har fået mange gange.

- Hvad kan man gøre for at sætte gang i fødslen "naturligt" ?

Har prøvet med meget sex. (kæresten er snart kørt træt hihi, ) Annanas, trapper, vasketøj, og gøre rent... men det lader ikke til at virke... selvfølgelig... men nogle der har et råd der muligvis har større effekt?

(Føler mig helt dum over at spørge til dette, men er bare så træt af det her graviditets pjat, og vil bare gerne have min lille prinsesse nu.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

de-wett

hey

Jeg havde det på samme måde da jeg nåede 36+0. jeg prøvede også alt muligt men intet virkede.

MEN har hørt om både ve-kage og ve-pizza . Aner ikke om det virker, men du kunne da prøve smiler.

Jeg havde sex om aftenen hvor jeg så begyndte at få veer ca 3 timer efter og fødte dagen efter. så i må bare blive ved med det så kommer det nok

held og lykke

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Afslapning måske - så kroppen faktisk er klar til en fødsel

Ej, det råd må du gerne smide efter mig igen om 4 uger når det er mig der er desperat, men jeg tror altså på der er noget om det...

Anmeld

11. februar 2011

Tystys14

de-wett skriver:

hey

Jeg havde det på samme måde da jeg nåede 36+0. jeg prøvede også alt muligt men intet virkede.

MEN har hørt om både ve-kage og ve-pizza . Aner ikke om det virker, men du kunne da prøve smiler.

Jeg havde sex om aftenen hvor jeg så begyndte at få veer ca 3 timer efter og fødte dagen efter. så i må bare blive ved med det så kommer det nok

held og lykke

ve-kage og pizza hvad for noget? har jeg aldrig hørt om ? eller er det mig der er lidt bagud

III hvor tiden er lang...

Anmeld

11. februar 2011

Tystys14

AnneBJ skriver:

Afslapning måske - så kroppen faktisk er klar til en fødsel

Ej, det råd må du gerne smide efter mig igen om 4 uger når det er mig der er desperat, men jeg tror altså på der er noget om det...

Er hun ikke ude om to uger, kan det godt være jeg bruger den mod dig  hihi, er bare træt af det nu.

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

Cho skriver:

ve-kage og pizza hvad for noget? har jeg aldrig hørt om ? eller er det mig der er lidt bagud

III hvor tiden er lang...

Vekage

Anmeld

11. februar 2011

Tystys14

AnneBJ skriver:

Vekage

Har skrevet opskriften ned  dette skal prøves.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.