Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der et før-billede et sted ? Kan godt se at jeg har set hende før, men kan ikke huske hvordan hun så ud..
Har det lige modsat. Syntes hun var kønnere før..
Jeg er ikke vild med det korte hår, men hun oser af selvtillid, velvære og glæde, og det er bare fedt Så lækker er hun Har altid godt kunnet li' hende, men synes det lange hår var pænere
Chewy skriver: Jeg er ikke vild med det korte hår, men hun oser af selvtillid, velvære og glæde, og det er bare fedt Så lækker er hun Har altid godt kunnet li' hende, men synes det lange hår var pænere
Sådan skal det siges..!!
sarahb skriver: Endeligt noget positivt om DUM, prøv lige at se....Hun er jo blevet så smuk.. Det er helt vildt.. Hun er jo virkelig lækker.. Fedt hår, fedt make up, hun stråler af selvtillid og ser bare ud til at være i fuld kontrol.. Så SEJT!!!!
Endeligt noget positivt om DUM, prøv lige at se....Hun er jo blevet så smuk.. Det er helt vildt.. Hun er jo virkelig lækker.. Fedt hår, fedt make up, hun stråler af selvtillid og ser bare ud til at være i fuld kontrol.. Så SEJT!!!!
NEMLIG HUN OSER AF SELVVÆRD OG SELVTILLID...!!!!
sarahb skriver: joo faktisk, men det er jo ingen dårlig ting..
joo faktisk, men det er jo ingen dårlig ting..
Nææ Medina er da en lækker sild.. Synes bare der er nogle træk nok bare læber og hår, men hvem gad ikke at have disse træk.
Ja hold da op!!! Fedt hår! Det får hende til at ligne en filmstjerne.
Shibby skriver: Har det lige modsat. Syntes hun var kønnere før..
Enig
Aner ik hvem hun er ????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128