Vind et bryllup... <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Line Højdal

Stem også på par nr. 14 - Stine Houborg og Jeppe Kristoffersen fra Gesten

Stine og Jeppe er mine dejlige studiekammerater, som sammen har lille Johanne! Stine og Jeppe er færdiguddannede i 2008 og som relativt nyuddannede, men en lille pige og med et større igangværende byggeprojekt, er det ikke et bryllup der er flest penge til... Derfor vil det være en kæmpe hjælp for dem - og en mulighed for at de kan få deres drømmebryllup

Stem, stem, stem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

twinboys

Stem også på par nr. 14 - Stine Houborg og Jeppe Kristoffersen fra Gesten

Stine og Jeppe er mine dejlige studiekammerater, som sammen har lille Johanne! Stine og Jeppe er færdiguddannede i 2008 og som relativt nyuddannede, men en lille pige og med et større igangværende byggeprojekt, er det ikke et bryllup der er flest penge til... Derfor vil det være en kæmpe hjælp for dem - og en mulighed for at de kan få deres drømmebryllup

Stem, stem, stem

Ja lad det rigtige par vinde.. Har sat en stemme på par 14 for din skyld..

Men min farvorit er stadig par 4

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

Her lidt om par 4

Charlotte og Torben

Deres historie:

Faktisk var det et hul i tanden, som var skyld i, at Charlotte og Torben mødte hinanden. Charlotte arbejdede som klinikassistent hos en tandlæge og stod og holdte Torben i hånden, da han lå i stolen.Til held for dem begge, måtte Torben tilbage i stolen, hvor det for alvor slog gnister.

Det var tilbage i 2007. Torben friede til Charlotte den 10-10-2010 og nu er de også nybagte forældre til lille Alberte, som kun er ca. en måned gammel. Hvis de vinder konkurrencen er de to helt enige om, at rejsen skal gå til den eksotiske Maldiverne.

Og så er de vokset op kun 600 meter fra hinanden - uden at vide det.

Anmeld

18. februar 2011

Line Højdal

twinboys skriver:

Her lidt om par 4

Charlotte og Torben

Deres historie:

Faktisk var det et hul i tanden, som var skyld i, at Charlotte og Torben mødte hinanden. Charlotte arbejdede som klinikassistent hos en tandlæge og stod og holdte Torben i hånden, da han lå i stolen.Til held for dem begge, måtte Torben tilbage i stolen, hvor det for alvor slog gnister.

Det var tilbage i 2007. Torben friede til Charlotte den 10-10-2010 og nu er de også nybagte forældre til lille Alberte, som kun er ca. en måned gammel. Hvis de vinder konkurrencen er de to helt enige om, at rejsen skal gå til den eksotiske Maldiverne.

Og så er de vokset op kun 600 meter fra hinanden - uden at vide det.

Hehe.. du er sød

Par nr. 4 har også fået en stemme - for dit arbejde skal belønnes synes jeg!!

Meeen... Par nr. 14 er nu stadig mine farvoritter

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

Pipkukkeren skriver:

Hehe.. du er sød

Par nr. 4 har også fået en stemme - for dit arbejde skal belønnes synes jeg!!

Meeen... Par nr. 14 er nu stadig mine farvoritter

he he tak skal du have.

Par nr. 4 here we go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.