Tøj og sko... Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Hansen97

Ja jeg ville bare høre om der er nogen herinde der handler omtalte ting i Tyskland??

Jeg gør. Bor rimelig tæt på. Og man kan få rigtig meget smart dernede. Og sko er noget billigere end herhjemme. Vi sparer endda nogle penge ved at handle dernede uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Anita, der bare blev nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Plysbjørnen

112233 skriver:

Ja jeg ville bare høre om der er nogen herinde der handler omtalte ting i Tyskland??

Jeg gør. Bor rimelig tæt på. Og man kan få rigtig meget smart dernede. Og sko er noget billigere end herhjemme. Vi sparer endda nogle penge ved at handle dernede uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Anita, der bare blev nysgerrig

Plejer normalt at kører der ned ca 1 gang i måneden og handle. Men det har vi ikke gjort de sidste 7 måneder, da vi ikke har bil. Men jo der er mange penge at spare.

Anmeld

11. februar 2011

Corn

Jeg er sjældent faldet over noget tøj jeg synes om, der er noget "tyskerstil" over det, som jeg ikke lige kan forklare.

Men fodtøj slæber vi hjem i store mængder, og meget andet babyudstyr er også billigere, fx autostole osv

Derudover køber vi også Rexona deo, sodastream sirup og legetøjsbiler dernede fordi det er SÅ meget billigere end herhjemme

Svigermor/far har et hus på den tyske side af Flensburg fjord, så vi kommer derned nogen gange om året.

Vi har iøvrigt kig på et nyt telt, en Lavu, og der kan vi spare 600-1000 kr på at købe i Tyskland - samme mærke og model som den vi havde kig på i DK

Anmeld

11. februar 2011

Hansen97

Okay.. ja noget af tøjet er "mærkeligt" men jeg syntes også der er meget som er fint.. men det er jo hvad man lige er til...

Sko handler vi konsekvent dernede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.