Hannah og max (dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

JustinsMoar

MissGeoh skriver:

Det kan godt være du synes det er synd for Cecilya, men det er da altid noget Hannah ikke springer frem og tilbage mellem flere forskellige fyre.

Det ville da have været endnu mere synd.

Jae? Men nu er det jo ikke sådan.. Så det ér synd for hende at hun skal opleve alt det roderi..

Det er jo ikke MS vi snakker om ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

SSL

Jeg synes han virker så sød og glad for C Men jeg bed mærke i hvor tynd Hannah ser ud på de billeder?  Det var næsten helt for tyndt, udfra hvordan hun normalt ser ud på tv?

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Jeg synes han virker så sød og glad for C Men jeg bed mærke i hvor tynd Hannah ser ud på de billeder?  Det var næsten helt for tyndt, udfra hvordan hun normalt ser ud på tv?

Uden at lyde ond, for det er ikke min mening. Men den kjole dækker jo lidt mere i maveregionen, end hendes bluser gør på tv..? Mon ikke kjolen har noget at skulle have sagt?

Jeg synes den kjole klæder hende!

Anmeld

11. februar 2011

qp

Ja jeg synes så tilgengæld, at Max er en alt for sød dreng til at spilde sit liv på Hannah som jeg ser som en lettere psykisk ustabil ung hysterisk dame. Jeg tror virkelig ikke hun kan gøre noget godt for ham - nok nærmere omvendt kan han gøre noget for hende... Eks booste hendes ego når hun føler sig utilstrækkelig.

Den pige har SÅ meget brug for hjælp og jeg er sgu begyndt, at tvivle på hendes forældreevner da jeg fornemmer lidt, at hun er typen hvor alting drejer sig om hende selv og hendes egne behov. Jeg tror hun bruger Max som et egoboost og når og hvis hun får det bedre med sig selv og der kommer en anden fyr rendende forbi - ja så er jeg sikker på hun er gone ....

Anmeld

11. februar 2011

JustinsMoar

SSL skriver:

Er slet ikke i tvivl om at han elsker C rigtig højt!

- Enig, jeg tror Hannah har tabt sig en del..

Anmeld

11. februar 2011

SSL

kitty skriver:

Uden at lyde ond, for det er ikke min mening. Men den kjole dækker jo lidt mere i maveregionen, end hendes bluser gør på tv..? Mon ikke kjolen har noget at skulle have sagt?

Jeg synes den kjole klæder hende!

Nej, se hendes ben, og så er der et billede med hende skuldre, sådan fra siden af, hvor hun er enorm tynd ved arme også! Og hele hendes ansigt er jo 'suget ud', jeg synes det ser lidt for meget tynd ud, til hendes normale kropsfacon.. Synes det var lidt bekymringsvækkende!

- SSL

Anmeld

11. februar 2011

SSL

Miracle skriver:

Er slet ikke i tvivl om at han elsker C rigtig højt!

- Enig, jeg tror Hannah har tabt sig en del..

Nej, det tror jeg også han gør! I starten tænkte jeg det bare var et teenage forhold, men nej - jeg tror han har meget mere i dét :-)

Men jeg håber hun vokser med opgaven som moar

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

SSL skriver:

Nej, se hendes ben, og så er der et billede med hende skuldre, sådan fra siden af, hvor hun er enorm tynd ved arme også! Og hele hendes ansigt er jo 'suget ud', jeg synes det ser lidt for meget tynd ud, til hendes normale kropsfacon.. Synes det var lidt bekymringsvækkende!

- SSL

Det kan godt ske - jeg er så dårlig til at se den slags

Er der andre billeder end de her? Hvis ja, hvor?

Anmeld

11. februar 2011

JustinsMoar

kitty skriver:

Det kan godt ske - jeg er så dårlig til at se den slags

Er der andre billeder end de her? Hvis ja, hvor?

Her:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=107896

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Miracle skriver:

Her:

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=107896

Tak! Jeg er jo nysgerrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.