min datter på 25 måneder har hævede lymfer som lægerne selvfølgelig holder øje med...hun har næsten lige fået taget blodprøver der bare viste en smule forhøjet infektionstal ellers ikke noget......
men læser mig til at hvis der skal udelukkes alvorlige ting skal man operere lymfen ud.....nu skal vi igen ned på mandag så de kan mærke på dem og evt. skal hun henvises til børneafd.
Man skal jo bestemt ikke google sådan noget, og når man læser om symptomer på de alvorlige ting sidder man næsten og tænker åh nej blot hun gaber eller ikke lige vil spise så meget en enkelt dag eller sveder en smule når hun sover.....
Jeg prøver hele tiden at slå koldt vand i blodet og kigge på min lille trold, der vejer 13,3 kg er ca. 90 cm. høj og har krudt i måsen og spiser og drikker ok...og finder på alverdens numre og griner med sine runde kinder....og tænker at hun jo tilsyneladende trives rigtig fint.
Hun er meget lys i det så der skal ikke så meget til før hun virker bleg men den farve har hun altid haft....Hun er ikke mere syg end andre børn i den alder ellers...faktisk gik hun uden sygdom fra midt november til sidst i januar (måske en næse der løb lidt en enkelt gang ellers ikke noget)
Men er der nogen af jer der har erfaring med de lymfer der ???
Kunne godt bruge nogle erfaringer der kunne slå lidt koldt vand i blodet på en "hønemor"

Anmeld