årh min stakkels lille albert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Alberts/

han blev 5 mdrs vaccieret igår, og alt var fint til en 16 tide, han skreg! virkelig skreg af smerte, kiggede ham igennem for at se om man kunne se noget,

og begge hans lår var meget hævet lidt lille og ellers knald røde, hvis man bare røre hans lår med fingerspidserne panikker han og skriger virkelig af smerte, har aldrig hørt ham skrige sådan før tårene triller i stride strømme,

ringede til vagtlægen, og skulle bare lægge noget koldt på så det har med gjort,

natten fik han heldigvis sovet lidt, men lagde helt stiv vågnede hver gang han bevægede sig fordi dynen røre ham,

nu skal vi så til læge klokken 12, har bestilt taxi så håber den chauffør ka holde til lidt skrig og skrål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dictes mor

Åh nej, det var dog forfærdeligt! Det går gennem marv og ben, når de skriger sådan. Man får ondt i hjertet og ville ønske, at man kunne påtage sig al smerten, det er bare ikke til at holde ud, og man vil gøre alt for at de skal blive glade.

Jeg håber virkelig, at det meget snart går over, for det er da slet ikke til at holde ud!

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Dictes mor skriver:

Åh nej, det var dog forfærdeligt! Det går gennem marv og ben, når de skriger sådan. Man får ondt i hjertet og ville ønske, at man kunne påtage sig al smerten, det er bare ikke til at holde ud, og man vil gøre alt for at de skal blive glade.

Jeg håber virkelig, at det meget snart går over, for det er da slet ikke til at holde ud!

nej det er virkelig forfærdenlig,

han ´vil kun ligge på min mave så han ligger med ryggen på min mave og pludselig skriger han bare,

nu har han så også fået feber

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

Alberts/ skriver:

nej det er virkelig forfærdenlig,

han ´vil kun ligge på min mave så han ligger med ryggen på min mave og pludselig skriger han bare,

nu har han så også fået feber

Åh lille pus dog! Jeg har altid være og vil altid være hønemor med kæmpestort H, og jeg kan slet ikke holde ud, når Dicte græder sådan, jeg bliver fysisk dårlig, så ked af det bliver jeg, så jeg føler med dig, det er ganske forfærdeligt. For man kan jo ikke forklare hvorfor, og de bliver så kede af det og bange. Det er så gyseligt!

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Dictes mor skriver:

Åh lille pus dog! Jeg har altid være og vil altid være hønemor med kæmpestort H, og jeg kan slet ikke holde ud, når Dicte græder sådan, jeg bliver fysisk dårlig, så ked af det bliver jeg, så jeg føler med dig, det er ganske forfærdeligt. For man kan jo ikke forklare hvorfor, og de bliver så kede af det og bange. Det er så gyseligt!

er også en kæmpe hønemor det helt vildt frygteligt,

han er bare så hårdt ramt for tiden, og det er lige så frygteligt hver evig eneste gang

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

Alberts/ skriver:

er også en kæmpe hønemor det helt vildt frygteligt,

han er bare så hårdt ramt for tiden, og det er lige så frygteligt hver evig eneste gang

Og ved du hvad, jeg tror aldrig, at det bliver bedre, jeg tror aldrig, at det er noget man vænner sig til lige meget hvor gamle de bliver.

Anmeld

11. februar 2011

Alberts/

Dictes mor skriver:

Og ved du hvad, jeg tror aldrig, at det bliver bedre, jeg tror aldrig, at det er noget man vænner sig til lige meget hvor gamle de bliver.

tror jeg heller aldrig man bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.