Symptomer forsvundet overnight?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved i må være trætte af disse debatter, men håber også i kan forstå, at der er så mange bekymringer for en førstegangsgravid, og at vi derfor lige har brug for lidt råd og støtte af og til.

I går havde jeg en rigtig skidt dag symptommæssigt. Jeg havde SÅ meget kvalme med opkast, ømme bryster og you name it. Kvalmen har stået på noget tid nu, og er langsomt blevet værre og værre.

I dag vågner jeg så og har det fint. Kvalmen er ikke kommet endnu i dag, og mine bryster føles normale bortset fra en GANSKE svag ømhed. 

Skal jeg være bange? Har i prøvet at have enkelte dage, hvor i havde det fint nok? Og hvis det er en MA, så burde HCG niveauet vel ikke kunne falde så meget over EN nat (8 timer), at symptomerne forsvinder, eller hvad?

Skal snart til tryghedsscanning, men er da pisse bange lige nu. For indtil videre har jeg ikke været i tvivl om fosteret levede pga. værre og værre symptomer.

Hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Vil meget gerne have hurtigt svar!

Anmeld

11. februar 2011

celkt

nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men det er altså ganske normalt at symptomer kommer og går. Og også at de ligepludselig forsvinder for slet ikke at vænne tilbage. Men hvis du skal til tryghedsscanning er du vel en 7-8 uger henne, og så kan det svinge meget. Bare vent til trætheden overfalder dig, så er du ikke i tvivl, og den er mere pålidelig... hihi

ej, tag det roligt, medmindre du får smerter og blødning er alt sikkert som det skal være....

Anmeld

11. februar 2011

Fam. Madsen

symtomerne er ikke lige slemme hverdag jeg har dage hvor jeg ikke kan komme i næreheden af mad pga kvalme også er der dagen hvor jeg ikke kan få nok af mad..¨

så tror ikke du skal være bange

Anmeld

11. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Det er lidt svært at svare på når vi ikke ved hvor langt henne du er...... heg ville nok være lidt bekymret hvir jeg kun var et par uger henne. Men min kvalme osv stoppede også brat da jeg smuttede ind i uge 13. Så det kan lade sig gøre..

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i 7. uge.. Kan se der er lidt blandede meldinger. Men angående det med jeg skal være bekymret, ville det overhovedet kunne forsvinde på 8 timer, hvis jeg havde mistet?

Anmeld

11. februar 2011

celkt

det tror jeg ikke det kan.. tænk på dem, der går i uger og måneder med graviditetssymptomer og så viser det sig at fostret er gået til længe før... ikke så rart selvfølgeligt, men tror ikke bare tegnene forsvinder fra den ene dag til den anden...

måske har du gjort noget anderledes end de andre dage, spist anderledes, sovet længere eller bedre, dyrket motion, arbejdet mindre, ect, der skal ikke så mege til at lave om på hvordan din krop føler sig... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.