Fra børn (og fulde fok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Majeha

skal man høre sandheden...

Overhørte denne i bussen igår...

Drengen (4-5 år) til sin (bedstemor?): "Min far, han har en tissemand... Og jeg har en tissedreng!"

Ja ja, på sin vis lyder det da også meget logisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

otlitrom

Så er det lissom sat på plads!

Anmeld

11. februar 2011

millesofie

ja så er alle li'som med

min lillebror på 5 startede en samtale med mig nede i kø'en i netto, forleden. han lage hårdt ud med : jeg forstår godt at faren skal putte tissemanden ind morens tissekone, men hvordan kommer der en baby ud af det? skal faren tisse ind i moren... da jeg sagde at vi tog den samtale videre når vi kom ud var der pænt en fyr i kø'en der hviskede kryster  hi hi det er bare så typisk små børn at samtale om den slags midt i kø'en i det lokale supermarkedet

Anmeld

11. februar 2011

vingummibamse

hehe her hjemme har går vores 3 årig rundt nede i børnehaven og siger : " mine mor har en tissekone og min far har en tissemand."

hehe de kommer da engang i mellem med nogle gode nogle de små poder...

Anmeld

11. februar 2011

Mi

Hahahahaha

Den var god

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. februar 2011

Majbriteriksen

Fisenberg skriver:

ja så er alle li'som med

min lillebror på 5 startede en samtale med mig nede i kø'en i netto, forleden. han lage hårdt ud med : jeg forstår godt at faren skal putte tissemanden ind morens tissekone, men hvordan kommer der en baby ud af det? skal faren tisse ind i moren... da jeg sagde at vi tog den samtale videre når vi kom ud var der pænt en fyr i kø'en der hviskede kryster  hi hi det er bare så typisk små børn at samtale om den slags midt i kø'en i det lokale supermarkedet

Det er humor

Min søn på 3-snart 4år stod og kiggede den anden dag på at jeg var i bad. Pludselig står han helt stille med store øjne og åben mund. Han siger (på den måde som man sige, når man syntes at det er synd for en) MOR du har tabt din tissemand. Jeg prøvede at forklaret at jeg aldrig havde haft en. Men det aksepterede han ikke. For hvordan kan du så tisse mor?

Samme søn valgte at råbe til en stor familiesammenkomst med min familie at :MIN FAR HAR EN STOOOOOR TISSEMAND. Behøver jeg at sige at hans far prøvede at kravle under bordet (han er meget blufærdig)

Anmeld

11. februar 2011

TbCp

Fisenberg skriver:

ja så er alle li'som med

Anmeld

11. februar 2011

mor-til-vanessa

det er sjovt at børn snakker om sådanne ting.

da min kusine og jeg var små, diskuterede vi også en dag, om det var min far eller hendes far der havde den største tissemand. lol... tænk hvad man kan snakke om som børn.

Anmeld

11. februar 2011

Bondepigen

Hahaha... Min eks-kærestes mor fortalte mig osse engang om da min eks og hans lillesøster var i bad som små. Pludselig begyndte lillesøsteren at græde. Moderen spurgte selvfølgelig hvad hun græd over. Det viste sig så, at hun græd fordi hun ligesom manglede den der tingest (tissemand) som storebror havde. Storebror trøstede lillesøster og sagde, bare rolig den skal nok gro ud, når du bliver lidt større.... Hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.