Bjørnen har fået sparket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

otlitrom

Ja, han har været så muggen på det sidste, og har ikke været til at holde ud. Det er ikke uden grund, at den lunefulde, humørsvingende mand har fået tilnavnet bjørnen.

Så nu fik han *SPARKET!*

Men ikke af mig Af Krølfisen! Og så lige i øret. Kung Fu Krølfis

Han har ikke været hjemme siden tirsdag, og kom hjem igår aftes. Da vi gik i seng, spurgte han, om han måtte lytte til babyen? Det er sjældent han har vist interesse for maven, så ja - endelig.

Mens han lytter hopper min mave. Jeg tænkte "Hvad var det, mon bjørnen flyttede sig?" men ville ikke sige noget, for så kunne han jo ikke lytte.. Bjørnen spurgte straks "hvad gjorde du der??!" "øøøh, ingenting. Gjorde du noget..?" "Næh..."

Og så så han nok lige stolt ud og sagde "Den sparkede mig lige i øret, den bandit!"

Så Krølfisen har nu sparket til far. Og han er pavestolt!

Kitty, 21+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Nettemor

11. februar 2011

Lotus86

Aii hvor hyggeligt... Der er bare ikke noget som at blive sparket i øret af en lille krølfis

Anmeld

11. februar 2011

Ann.

Åååååååååååååååååååhhhh 

Det er sååååå fantastisk 

Anmeld

11. februar 2011

JacobsMoar

Jubiii.. Jeg kan godt huske første gang mindstemanden sparkede sin far i øret, også fordi han skulle ligge der og lytte.. De bliver så stolte

Anmeld

11. februar 2011

JulieE

Hvor sødt Kan godt huske første gang farmand mærkede vores første... Nøj hvor var han stolt og glad

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Bromberg skriver:

Jubiii.. Jeg kan godt huske første gang mindstemanden sparkede sin far i øret, også fordi han skulle ligge der og lytte.. De bliver så stolte

Ja, det smil var bare noget helt særligt!

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Aii hvor hyggeligt... Der er bare ikke noget som at blive sparket i øret af en lille krølfis

Jeg har simpelthen gået og smilet af den sætning hele dagen. Det var altså en herlig kommentar.. For nej, der ér da ikke noget bedre

Anmeld

11. februar 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg har simpelthen gået og smilet af den sætning hele dagen. Det var altså en herlig kommentar.. For nej, der ér da ikke noget bedre

Haha... Jeg er da glad for at jeg har fået dig til at smile, det jo altid dejligt

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Haha... Jeg er da glad for at jeg har fået dig til at smile, det jo altid dejligt

Ja, tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.