Bjørnen har fået sparket!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

otlitrom

Ja, han har været så muggen på det sidste, og har ikke været til at holde ud. Det er ikke uden grund, at den lunefulde, humørsvingende mand har fået tilnavnet bjørnen.

Så nu fik han *SPARKET!*

Men ikke af mig Af Krølfisen! Og så lige i øret. Kung Fu Krølfis

Han har været på messe i KBH siden tirsdag, og kom hjem igår aftes. Da vi gik i seng, spurgte han, om han måtte lytte til babyen? Det er sjældent han har vist interesse for maven, så ja - endelig.

Mens han lytter hopper min mave. Jeg tænkte "Hvad var det, mon bjørnen flyttede sig?" men ville ikke sige noget, for så kunne han jo ikke lytte.. Bjørnen spurgte straks "hvad gjorde du der??!" "øøøh, ingenting. Gjorde du noget..?" "Næh..."

Og så så han nok lige stolt ud og sagde "Den sparkede mig lige i øret, den bandit!"

Så Krølfisen har nu sparket til far. Og han var pavestolt! Bagefter fortalte han, hvor meget han glæder sig, og at jeg ser dejlig ud.. Det har han ikke sagt de sidste 22 uger, sådan helt fra hjertet, så Ih hvor blev jeg glad!

Han er nu en god Bjørn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Ida.

Åhh det er bare SÅ fantastisk  husker TYDELIGT første gang, Pelle fik "sparket" af Annika...det er altså noget ganske særligt!!!

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

idamaria83 skriver:

Åhh det er bare SÅ fantastisk  husker TYDELIGT første gang, Pelle fik "sparket" af Annika...det er altså noget ganske særligt!!!

Ja, det smil ville jeg give penge for at se igen. Jeg spurgte bagefter om det blev mere virkeligt for ham nu, når han kunne mærke det? "JA!!" sagde han! Så jeg håber på lidt mere medspil nu, uden at sætte forventningerne for højt..

Anmeld

11. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Hvor er det bare dejligt

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvor er det bare dejligt

Ja! Han har været noget misundelig, siden jeg mærkede det den anden dag.. Så nu mærkede han det selv!

Anmeld

11. februar 2011

ooo

Arj, jeg glæder mig sådan til at det er min tur til at mærke at der er en baby i mave. I nat lå jeg og prikkede i maven, og lavede mærkelige bevægelser for at se om det gav resultat. Det eneste der skete, var at jeg fik ondt i maveskindet, der hvor jeg prikkede løs...Dumt.

Det er så godt, at det nu bliver mere virkeligt for Bjørnen, jeg håber at der kommer til at falde flere nus og komplimenter af, for det fortjener du.

Anmeld

11. februar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Ja, han har været så muggen på det sidste, og har ikke været til at holde ud. Det er ikke uden grund, at den lunefulde, humørsvingende mand har fået tilnavnet bjørnen.

Så nu fik han *SPARKET!*

Men ikke af mig Af Krølfisen! Og så lige i øret. Kung Fu Krølfis

Han har været på messe i KBH siden tirsdag, og kom hjem igår aftes. Da vi gik i seng, spurgte han, om han måtte lytte til babyen? Det er sjældent han har vist interesse for maven, så ja - endelig.

Mens han lytter hopper min mave. Jeg tænkte "Hvad var det, mon bjørnen flyttede sig?" men ville ikke sige noget, for så kunne han jo ikke lytte.. Bjørnen spurgte straks "hvad gjorde du der??!" "øøøh, ingenting. Gjorde du noget..?" "Næh..."

Og så så han nok lige stolt ud og sagde "Den sparkede mig lige i øret, den bandit!"

Så Krølfisen har nu sparket til far. Og han var pavestolt! Bagefter fortalte han, hvor meget han glæder sig, og at jeg ser dejlig ud.. Det har han ikke sagt de sidste 22 uger, sådan helt fra hjertet, så Ih hvor blev jeg glad!

Han er nu en god Bjørn..

ÅH Anna, det gør mig glad at læse! Jeg tror altså ikke kun det er os der bliver humørsyge! Herhjemme har jeg i hvert fald også en ret svingende mand gående rundt (som så heller ikke bryder sig voldsomt om sin nuværende arb. situation). Han efterlyser ikke "kontakt" med maven, og synes det er sjovere at grine af strækmærker, brokke over at mine ømme bryster ikke må røres, klage over manglende sex osv., end det er at fortælle jeg ser godt ud.

Men alt det er tilgivet når han lægger hånden på maven og siger "babyyyy - det er din far! Kan du sove godt" og babyen sparker vildt tilbage og tumler rundt derinde! 

Ja ja, det må heller ikke altid være nemt for de kommende fædre!

Anmeld

11. februar 2011

Karo

Det er et stort øjeblik for den kommende far

Så bliver det pludseligt meget virkeligt det hele. Dejlig at krølfisen nu har delt dette store øjeblik med sin far.

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Arj, jeg glæder mig sådan til at det er min tur til at mærke at der er en baby i mave. I nat lå jeg og prikkede i maven, og lavede mærkelige bevægelser for at se om det gav resultat. Det eneste der skete, var at jeg fik ondt i maveskindet, der hvor jeg prikkede løs...Dumt.

Det er så godt, at det nu bliver mere virkeligt for Bjørnen, jeg håber at der kommer til at falde flere nus og komplimenter af, for det fortjener du.

hehe! Dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste der prikker til maven, i håb om at få et svar Hvor mange uger er du henne nu? Det er sikkert liiige om hjørnet!

Jeg mærker ikke liv lige meget hver dag.. Men det er dejligt, og du har noget at glæde dig til!

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

ÅH Anna, det gør mig glad at læse! Jeg tror altså ikke kun det er os der bliver humørsyge! Herhjemme har jeg i hvert fald også en ret svingende mand gående rundt (som så heller ikke bryder sig voldsomt om sin nuværende arb. situation). Han efterlyser ikke "kontakt" med maven, og synes det er sjovere at grine af strækmærker, brokke over at mine ømme bryster ikke må røres, klage over manglende sex osv., end det er at fortælle jeg ser godt ud.

Men alt det er tilgivet når han lægger hånden på maven og siger "babyyyy - det er din far! Kan du sove godt" og babyen sparker vildt tilbage og tumler rundt derinde! 

Ja ja, det må heller ikke altid være nemt for de kommende fædre!

Jeg tror vores mænd er ret ens Det du fortæller om ham kunne sagtens være bjørnen! Det kan godt være lidt hårdt i længden, for det er ikke alle dage at selvtilliden bare stråler ud af mit gravide korpus. Men når han så lyser op i et smil som igår, så er det glemt.. Det er det hele værd!

Og nej, jeg tror bestemt heller ikke det er lige nemt for farmand. Det er jo også en stor forandring for ham.. Han mærker bare ikke barnet på samme måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.