Nej nej nej, lille Hjalte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Hvem?

Så blev Hjalte også ramt og hårdt, vi andre har lagt på 40 i feber og influenza, han har kun spist 125 ml på 1 1/2 døgn, jeg kan intet få i ham, lægen vil ikke se ham så længe der ikke er feber (han har 35,9 - hvilket jeg jo syntes er lavt!).

Han sover og sover og sover, hoster og hoster og er meget vejrtræningsbesværet og han er kun 6 uger - lille skat.

Har så li ringet til en anden læge der gerne vil se ham kl. 13.15, han er helt bleg og er bare væk, åh hvor ville jeg gerne have noget mad / væske i ham!.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Koen.

åh stakkels bette pus det var dælme ikke meget han havde fået indbords

gi bedring med ham

Anmeld

11. februar 2011

Hvem?

lillespurv20 skriver:

åh stakkels bette pus det var dælme ikke meget han havde fået indbords

gi bedring med ham

Nej, har siddet med den sprøjte og givet ham kamillethe, bare for at få lidt væske i ham, men han spytter det ud, tror simpelthen han har så ondt når han skal synke.

Anmeld

11. februar 2011

Koen.

SanneBoe skriver:

Nej, har siddet med den sprøjte og givet ham kamillethe, bare for at få lidt væske i ham, men han spytter det ud, tror simpelthen han har så ondt når han skal synke.

åhh håber virkelig for jer at lægen kan gøre bare et eller andet

Anmeld

11. februar 2011

Hvem?

lillespurv20 skriver:

åhh håber virkelig for jer at lægen kan gøre bare et eller andet

Ja, sidder her og overvejer om sådan en lille en egentlig må få noget pencilin, så det kan blive slået ned, er røv bange for det er kold lungebetændelse ;(

Anmeld

11. februar 2011

Mormilla

Go bedring med ham. Er glad for at du fandt en læge som vil se på ham!!!

Anmeld

11. februar 2011

Ida.

SanneBoe skriver:

Ja, sidder her og overvejer om sådan en lille en egentlig må få noget pencilin, så det kan blive slået ned, er røv bange for det er kold lungebetændelse ;(

Kold lungebetændelse giver også feber - desuden rammer det ofte de større børn, så jeg tror bestemt ikke det er det:

http://www.lægevagten.dk/frame.cfm/cms/id=755/sprog=1/grp=2/menu=1/

Men jeg ved, at der er meget RS-virus i omløb ( http://www.lægevagten.dk/frame.cfm/cms/id=579/sprog=1/grp=2/menu=1/) men vil give dig ret i, at det virker mystisk, at hans temperatur er så lav...han virker heller ikke varm? (tænker på, om termometeret kan ske at være i udu?)

Rigtig god bedring med ham i hvert fald - håber det er en god læge, du kommer til!

Anmeld

11. februar 2011

Dictes mor

Altså jeg ved ikke så meget om det, men her hvor jeg bor er der RS virus i omløb, men det giver jo også høj feber. 

Jeg vil så også sige, at Dicte var forkølet, da hun var på hjaltes alder, og der hostede og hakkede hun også og spiste ikke særlig meget, fordi det var svært for hende, når hun var snottet, for så kunne hun ikke få vejret samtidig med. Sørg for at få noget væske i ham, det er det vigtigste, og så vent og se om ikke det blot viser sig at være forkølelse. Tjek hans temperatur, når han har hvilet i ca. 20 min, det er der man får den mest præcise måling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.