Nu 16 dage ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

Ann.

Nu er jeg 16 dage over tid, og synes egentlig ikke det er sjovt mere. 
Har adskillige symptomer - niven RIGTIG MEGET i underlivet (føles som om mens hele tiden er på vej, men der kommer intet), lidt kvalme og uro i maven (kan vel også bare være maveonde der er kommet på et mærkeligt tidspunkt) og så synes jeg at jeg skal tisse tit? 
Testede i forgårs, den blevet svagt positiv, dog først efter 5-7 min, så går ud fra at den er ugyldig. 

Hvad gør jeg så nu? Tester jeg bare igen, eller skal jeg spørge lægen om en blodprøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Koen.

jeg ville bede lægen om en blodprøve

Anmeld

11. februar 2011

Kay

er det ikke først efter 10 min. den er ugyldig??? eller er det forskelligt fra mærke til mærke

Anmeld

11. februar 2011

Ann.

er det ikke først efter 10 min. den er ugyldig??? eller er det forskelligt fra mærke til mærke

Kiggede nemlig efter det samme - men i brugsanvisningen stod der 5 min.

Anmeld

11. februar 2011

Moar2011

test da igen

Anmeld

11. februar 2011

Ann.

lillespurv20 skriver:

jeg ville bede lægen om en blodprøve

Okay, for det er da ikke specielt sjovt mere 

Anmeld

11. februar 2011

bubba

Jamen hvis den bliver positiv efter 5-7 min, så prøv at vente et par dage og så test igen, det kan jo være at dit hcg ikke er højt nok endnu.

Ellers tror jeg du skal prøve at ringe til lægen og få en tid til en g-test er den også negativ og du stadig tror du er gravid, så evt få taget en blodprøve

Men det kan jo også bare være din krop, der spiller dig et puds, det er jo desværre set før 

Anmeld

11. februar 2011

Ann.

bubba skriver:

Jamen hvis den bliver positiv efter 5-7 min, så prøv at vente et par dage og så test igen, det kan jo være at dit hcg ikke er højt nok endnu.

Ellers tror jeg du skal prøve at ringe til lægen og få en tid til en g-test er den også negativ og du stadig tror du er gravid, så evt få taget en blodprøve

Men det kan jo også bare være din krop, der spiller dig et puds, det er jo desværre set før 

Jeg ved godt at det kan være kroppen, men vi prøver jo ikke engang at blive gravide?

Så det fylder jo ikke i hverdagen.

Anmeld

11. februar 2011

Kay

TrineLærke skriver:

Kiggede nemlig efter det samme - men i brugsanvisningen stod der 5 min.

test igen

jeg er også meget "over tid" men er første rigtige periode efter p stop... har dog tænkt at teste i dag... men har ikke kunne tisse endnu

men test igen i morgen

Anmeld

11. februar 2011

mortil4dejligepiger

Jeg kan godt forstå, du ikke synes det er spor sjovt mere!

Jeg synes, du skal tage en test mere. Når den bliver svagt positiv efter et par minutter over testens fastsatte tid, kan det jo være, den bliver positiv nogle dage efter!

Så jeg ville teste igen og ellers ringe til min læge og spørge, om han/hun vil tage en blodprøve.

for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.