Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Er fra 3-6 kilo.Har brugt den en enkelt gang på en tur til Givskud dyrepark - men bareting blev bare ikke mig.Her er billede af den med og uden barn:0)Christina
Er fra 3-6 kilo.Har brugt den en enkelt gang på en tur til Givskud dyrepark - men bareting blev bare ikke mig.Her er billede af den med og uden barn:0)Christina
den vil jeg godt købe hvad bliver portoen ???
hvor bor du ??
Fru Dinesen skriver: den vil jeg godt købe hvad bliver portoen ??? hvor bor du ??
Valle81 skriver:Er fra 3-6 kilo.Har brugt den en enkelt gang på en tur til Givskud dyrepark - men bareting blev bare ikke mig.Her er billede af den med og uden barn:0)Christina
Skal lige høre om man kan bruge den inden barnet kan holde hovedet selv? Nu står der fra 3-6 kg... men ja har ikke så meget forstand på det
Dorthe1986 skriver: Skal lige høre om man kan bruge den inden barnet kan holde hovedet selv? Nu står der fra 3-6 kg... men ja har ikke så meget forstand på det
Tror nemlig den vil være god for mig, til når jeg skal ud og gå med vores hund... bare så jeg ikke skal igang med barnevogn hver eneste gang
Valle81 skriver: Jeg har desværre ikke æsken mere hvor der står det - men mener at huske at de skal kunne holde hovedet selv. Godt nok ligger de små oftest med hovedet ind på ens bryst - men hvis du bukker dig forover vil hovedet falde bagud.Så vil nok sige nej.Christina
Jeg har desværre ikke æsken mere hvor der står det - men mener at huske at de skal kunne holde hovedet selv. Godt nok ligger de små oftest med hovedet ind på ens bryst - men hvis du bukker dig forover vil hovedet falde bagud.Så vil nok sige nej.Christina
Øv jeg må nok hellere finde en anden løsning så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128