Vil i se min nye........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Bom

..............Kagerulle...

Ideen er tyv stjålet fra min gode veninde Susser83

En tur i jem og fix, så 31 kr fattigere, og vupti 2 fine kageruller.. (Det er afløbsrør) Jeg fik en stor på 65 cm og den anden er vel 30 cm..

Ville egentlig ikke noget med denne tråd, bortset fra at videre give denne super ide..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Mi

Smart

Jeg har to kageruller. Den ene er en alm kagerulle, men i stedet for at den er af træ, så er rullen af marmor. Pissetung.

Og så har en en rundstok af træ. Noget min mand havde stået, det er den absolut bedste

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. februar 2011

sanne O

Altså ikke for at være lyseslukker, men har du overvejet at der måske kunne være skadelige stoffer i den plastik det er lavet af - pvc osv..? 

Det er jo ikke beregnet til at være i nærheden af fødevarer.

Anmeld

11. februar 2011

Gittemor09

sanne O skriver:

Altså ikke for at være lyseslukker, men har du overvejet at der måske kunne være skadelige stoffer i den plastik det er lavet af - pvc osv..? 

måske der bliver pakket husholdningsfilm om, så det ikke kommer i kontakt med fødevarer alligevel.....

Anmeld

11. februar 2011

Polkaprik

sanne O skriver:

Tænkte lige det samme men jeg aner ikke hvad sådan et rør består af. Dog ville jeg undersøge det nøje inden jeg brugte det til fødevarer Men ellers en smart idé!

Anmeld

11. februar 2011

Bom

Gittemor09 skriver:

måske der bliver pakket husholdningsfilm om, så det ikke kommer i kontakt med fødevarer alligevel.....

Du siger noget, havde faktisk slet ikke tænkt på det med pvc'en, så den får da bare lige en gang folie inden..

Anmeld

12. februar 2011

Gittemor09

Tulle Mus skriver:

Du siger noget, havde faktisk slet ikke tænkt på det med pvc'en, så den får da bare lige en gang folie inden..

ja, det synes jeg da selv lyder som en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.