Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er så fantastisk.. Elsker alt der er hjemmestrikket osv..
I går fik jeg en sød kjole,lang cardigan og en hue af min moster
Synes lige jeg vil dele.. og vi snakker str. 56-62
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pallemor skriver: Det er så fantastisk.. Elsker alt der er hjemmestrikket osv.. I går fik jeg en sød kjole,lang cardigan og en hue af min moster Synes lige jeg vil dele.. og vi snakker str. 56-62
Hvor er det fint!!!
Ville sådan ønske at min mor eller svigermor kunne strikke
TbCp skriver: Hvor er det fint!!! Ville sådan ønske at min mor eller svigermor kunne strikke
Ja det er dejligt med familie og venner der strikker..
Har skam også fået et dejligt tæppe og endnu et er på vej fra en anden moster.. og en ældre dame har strikket 2 små fine huer og små strømper med sløjfer.. og en anden moster har syet sengetøj og natkjole
Pallemor skriver: Ja det er dejligt med familie og venner der strikker.. Har skam også fået et dejligt tæppe og endnu et er på vej fra en anden moster.. og en ældre dame har strikket 2 små fine huer og små strømper med sløjfer.. og en anden moster har syet sengetøj og natkjole
Århhh fantastisk!
Min svigerindes mor strikker også og sendte os et rigtig sødt sæt da Liva blev født, det er gemt godt, enten til vi får en mere eller til Liva selv engang får børn
TbCp skriver: Århhh fantastisk! Min svigerindes mor strikker også og sendte os et rigtig sødt sæt da Liva blev født, det er gemt godt, enten til vi får en mere eller til Liva selv engang får børn
Kært.. Ja det er noget der er værd at gemme ihvert fald.. Det betyder noget specielt
Ih hvor er det sødt!
smillaluna skriver: Ih hvor er det sødt!
Hvor er det bare fint Sikke en dygtig moster du har!
*Sofie* skriver: Hvor er det bare fint Sikke en dygtig moster du har!
Ja hun er smadder dygtig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128