Optagt til skoldkopper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.963 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Sees

Hej piger.

Der er udbrud af skoldkopper i dagplejen - ENDELIG!
Men er der nogen af jer der kan huske om jeres børn var lidt småsyge optil skoldkoppe udbruddet?
Altså nogen form for hoste, snot og sådan?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

TbCp

Her var der ingenting op til. Der begyndte bare at komme lidt knopper...

Men nu var Liva heller ikke hårdt ramt, tror hun havde omkring 10 skoldkopper!

Anmeld

10. februar 2011

Mama2980

Min ældste har lige haft det, og der var ingenting overhovedet. Hverken før eller imens det stod på - hun var sig selv bare med prikker

Til gengæld har min yngste det lige nu, hun havde feber + var pylret et par dage op til og hun er meget medtaget af det nu. Hun har feber, kaster op og er rigtig skidt tilpas.

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

Sees. skriver:

Hej piger.

Men er der nogen af jer der kan huske om jeres børn var lidt småsyge optil skoldkoppe udbruddet?

På forhånd tak

Jepp..mine blev snottede i dagene op til..og pludseligt brød de ud i lys lue.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Mumto3

Sees. skriver:

Hej piger.

På forhånd tak

Ih, hvor i landet bor du? Vi vil bare SÅ gerne smittes med skoldkopper, så hvis nu I får det, må vi så godt komme på besøg, bare en ½ time? (jeg ved godt at man ikke orker ret meget når man er syg. Vi skal heller ikke andet end bare have lidt bakterie med hjem)

Anmeld

10. februar 2011

Sees

Mumto3 skriver:

Ih, hvor i landet bor du? Vi vil bare SÅ gerne smittes med skoldkopper, så hvis nu I får det, må vi så godt komme på besøg, bare en ½ time? (jeg ved godt at man ikke orker ret meget når man er syg. Vi skal heller ikke andet end bare have lidt bakterie med hjem)

Tro mig, jeg har også længdes efter det her - Det skal bare overståes!
Og Emil hoster og snotter nemlig nu - Og er også lidt ekstra pyllert så jeg håber der kommer skoldkopper inden længe

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

Sees. skriver:

Hej piger.

På forhånd tak

Nej min søn fejlede intet. Det startede bare med nogle skoldkopper på numsen. Dagen efter havde han mange flere, og havde så også fået feber.

Anmeld

10. februar 2011

Ciss

Min datter fik det i dag. Hun har været lidt snottet men ellers sig selv de sidste par dage.

En anelse feber i morges og pletter spredt ud over ryg og mave og lidt op i nakke og hår (stakkels, husker så godt selv hvor ækelt det var at skulle forsøge at børste hår uden at komme til at klø på dem, da jeg selv havde det). Ellers helt sig selv, bare lidt træt. Jeg er meget spændt på, hvor ilde det er i morgen. Om hun har fået mange flere osv....

Men tænker også, at det egentlig er godt at få det overstået, mens hun er så lille (3 år) og hun kan egentlig også godt få lov til at smitte lillebror (1 år). Det siges jo, at det bliver værre at få, jo ældre man er....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.