Min mave klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

betiinsen

hej piger, er i uge 26, og min mave og bryster klør helt vildt, den er også vokset meget og har taget 12 kg på, som sidder mest på maven. men det klør helt vildt, og det hjælper ikke når jeg smør med mavecream eller babyolie, ved i hvad man kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

SussieThyssen

betiinsen skriver:

hej piger, er i uge 26, og min mave og bryster klør helt vildt, den er også vokset meget og har taget 12 kg på, som sidder mest på maven. men det klør helt vildt, og det hjælper ikke når jeg smør med mavecream eller babyolie, ved i hvad man kan gøre?

Du skal lige ned til lægen og tjekkes engang. Kløe kan betyde at din lever måske er lidt overbelastet, så det skal tjekkes ved hjælp af en blodprøve.
Så tag lige en snak med lægen om tingene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. februar 2011

Sabsy

betiinsen skriver:

Ring til JM imorgen og sig det.. Jeg blev smidt til blodprøvetagning - grundet det kan være overbelastning af leveren - meteren nu skal du ikke blive nervøs, da det ikke er voldsomt farligt for baby kan jo også være noget helt andet held og lykke

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

SussieThyssen skriver:

Du skal lige ned til lægen og tjekkes engang. Kløe kan betyde at din lever måske er lidt overbelastet, så det skal tjekkes ved hjælp af en blodprøve.
Så tag lige en snak med lægen om tingene.

Kærligst
Sussie

det kan også være stræk mærker, i så fald smør områderne med tyk creme to gange dagligt, ikke sikkert at det hjælper men det burde gøre din hud mere smidig

Anmeld

10. februar 2011

betiinsen

tak for svar jamen for små røde knopper, tror ikke det er strækmærker, for det er også øverst på maven hvor jeg er vokset mindst.. hmm.. men man ved aldrig.. smør mig også hele tiden, men det klør stadig.. også lidt på benene..

Anmeld

11. februar 2011

EmOssA

Hej
jeg har også utrolig meget kløe over alt. Jeg har smurt mig ind i madolie. Det har hjulpet en del.

Anmeld

11. februar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

tak for svar jamen for små røde knopper, tror ikke det er strækmærker, for det er også øverst på maven hvor jeg er vokset mindst.. hmm.. men man ved aldrig.. smør mig også hele tiden, men det klør stadig.. også lidt på benene..

jeg har også de deresens røde klø-knopper..  pis irriterende

mine blodprøver var heeelt ok, bare homonerne der giver kløe

Anmeld

11. februar 2011

betiinsen

Ja håber heller ikke det er noget alvorligt, men min læge var meget urolig, så skal akut til skejby.. og har lige fået taget blodprøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.