Polkaprik skriver:
Blev kontaktet af en kvinde i dag pr mail der ville fortælle mig at hun havde set mine kager på bloggen og synes de var så fine at hun lige ville nævne dem på hendes egen blog.. Fint nok tænker jeg og kigger det link hun har giveet mig til hendes blog. Jeg skriver tilbage til hende og takker for komplimentet og spørger hvem hendes søster er, da hun havde skrevet at det var hende der havde vist hende min blog. Det var så en der arbejder sammen med min svigermor.. Helt fint. Tænker ikke mere over det indtil min svigermor ringer her til aften og er ih og åh noget så begejstret og spørger mig hvordan jeg har det med sådan at komme på hende beundrerens blog... Øhh jo det havde jeg det da fint nok med og det var da sødt af hende... Så udbryder min svigermor så "Er du slet ikke klar over hvem hun er?".. Tjaaa.. næææh det er jeg jo så ikke.. "Jamen der er jo RikkeMaija!" siger svigermor så... Jaaa det kunne jeg jo godt se at det var for hun havde jo skrevet sit navn i mailen og hendes blog hed det samme... Fatter stadig ingenting...
Min svigermor fortæller så at hun jo er berømt og har skrevet nogle bøger osv.... Okay.. Så blev jeg jo nysgerrig og Googlede denne kvinde og sørme om hun ikke er lidt af en berømthed! Jeg anede ikke hvem hun var, men så blev jeg da lidt klogere i dag
Så jeg føler mig lidt beæret
Og er spændt på at se om der kommer en bestilling på en kage fra hende en dagfor hun skrev at hun helt klart ville benytte mig fremover
http://www.rikkemaija.dk/dr%C3%B8mmekager.html
fra en stolt kagebager
KLAP KLAP til dig dine kager er da super flotte (var lige inde på en lure) ss.............................. WOW du er dygtig
Anmeld