Anonym skriver:
Jeg er sku ved at blive skør i mit hovede og har lige brug for at dele det med andre der er udestående. Håber i bærer over med mit sure opstød
Jeg er for 2 uger siden flyttet fra min kæreste med min datter på 1 år. Jeg er høj gravid og har termin den 17 feb med samme mand. Vi har haft en del kontroverser de sidste mange mdr og jeg har været meget mistroisk overfor ham da han ikke har haft ry for at være den bedste til at være tro i sin fortid. Jeg håbede selvfølgelig at han havde ændret sig i vores forhold. Men jeg har tit fundet smsér på hans tlf hvor han skrev søde og smukke til en bestemt pige som jeg bad ham om at lade være med da det gjorde mig ked af det. Hans svar på dette var jamen der er intet i det hun er kun en veninde. Så blev vi "enige" om at gå fra hinanden før at vi blev alt for uvenner så vi kunne få det til at fungere i forhold til børenene. Fint nok fred være med det. Men så er det så at filmen knækker. Der går små 2 uger fra at vi bliver enige om at gå hver til sit til at jeg flytter da jeg jo lige skal have noget andet at bo i, i denne tid sover han et andet sted hos en kammerat som han siger. Han indrømmer dog til sidst at det er ved den føromtalte venninde men fastholder at der ikke er noget i det. Nu hvor vi så er flyttet hver til sit har han fortalt mig, ikke at jeg har lyst til at høre om det, at de nok er ved at starte noget op. Okay igen fred være med det alle kan vel gå videre men hold da op hvilke respekt han dog viser moren til hans børn at der ikke engang går 1 mdr inden man er videre. Er det bare mig eller siger det lidt om hvor mange følelser han har haft for mig eller siger det at han har haft noget kørende med hende. 

Undskylder for mit meget lange indlæg med sur røv
Tjaaa...du kan jo egentligt ikke gøre noget ved det.
Du vidste jo at han ikke var til at stole på, så det kan vel heller ikke overraske dig, at han allerede er på vej videre.
Nogle mennesker er bare sådan, både mænd og kvinder, ligesom at nogle mænd og kvinder ikke kan finde ud af at være alene, men absolut skal have en at klistre sig op af. Så de er dårligt nok ude af et forhold, før de er inde i et nyt.
Jeg kan godt forstå din frustration, men der er jo ikke noget at gøre. Faktisk har jeg lige så ondt af pigen, som han nu er sammen med, for hvornår vil han så vende øjnene væk fra hende, så hun skal gå samme tur igennem som dig?? Og hvor mange børn, når han så at få med hende?
Nå det var blot en sidetanke.
Men alt i alt, så må du jo leve med det...I er gået hver til sit, og om der så går 1 uge eller 6 måneder, så er han et frit menneske og kan i realiteten gøre som han vil. At han så ikke har meget empati for dig og jeres kommende barn, viser jo, at det vist er godt du er kommet ud af det forhold.
Så tag de tudeture, der skal til (kan godt forstå du er gal) og gå videre i livet uden ham.
Et kærligt trøstekram

Sussie
Anmeld