Lige et surt opstød herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er sku ved at blive skør i mit hovede og har lige brug for at dele det med andre der er udestående. Håber i bærer over med mit sure opstød  Jeg er for 2 uger siden flyttet fra min kæreste med min datter på 1 år. Jeg er høj gravid og har termin den 17 feb med samme mand. Vi har haft en del kontroverser de sidste mange mdr og jeg har været meget mistroisk overfor ham da han ikke har haft ry for at være den bedste til at være tro i sin fortid. Jeg håbede selvfølgelig at han havde ændret sig i vores forhold. Men jeg har tit fundet smsér på hans tlf hvor han skrev søde og smukke til en bestemt pige som jeg bad ham om at lade være med da det gjorde mig ked af det. Hans svar på dette var jamen der er intet i det hun er kun en veninde. Så blev vi "enige" om at gå fra hinanden før at vi blev alt for uvenner så vi kunne få det til at fungere i forhold til børenene. Fint nok fred være med det. Men så er det så at filmen knækker. Der går små 2 uger fra at vi bliver enige om at gå hver til sit til at jeg flytter da jeg jo lige skal have noget andet at bo i, i denne tid sover han et andet sted hos en kammerat som han siger. Han indrømmer dog til sidst at det er ved den føromtalte venninde men fastholder at der ikke er noget i det. Nu hvor vi så er flyttet hver til sit har han fortalt mig, ikke at jeg har lyst til at høre om det, at de nok er ved at starte noget op. Okay igen fred være med det alle kan vel gå videre men hold da op hvilke respekt han dog viser moren til hans børn at der ikke engang går 1 mdr inden man er videre. Er det bare mig eller siger det lidt om hvor mange følelser han har haft for mig eller siger det at han har haft noget kørende med hende.   Undskylder for mit meget lange indlæg med sur røv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

twinny

ej det synes jeg godt nok er strengt..

du får lige en ordentlig krammer....

Anmeld

10. februar 2011

Anonym trådstarter

takker. jeg har bare brug for en stor boksebold lige nu som ville få en ordenlig omgang bank haha

Anmeld

10. februar 2011

mamiolvi

jeg ville være så skuffet hvis jeg var dig, skuffet over den mand man havde valgt til far til sine b'rn ville behandle en sådan.. Stort kram til dig..
glæd dig over han ikke er en del af din hverdag mere, han er bestemt ikke det værd...

Anmeld

10. februar 2011

SD21

Jeg kan sagtens forstå dig ! Man får lyst til at rive sådan en mand rundt !   Jeg synes godt nok han er en idiot og jo, det lugter MEGET af at han har haft noget kørende med hende inden i gik fra hinanden !!

STORT  

Anmeld

10. februar 2011

Lady Marion <3

Fy for pokker da   For er han dog bare et kæmpe kæmpe røvhul ....

Jeg tror altså du skal være noget så glad for at du slap af med ham ,, Godt være tingene virker hårdt lige nu , men tro på når jeg siger du bliver glad for dit valg inden længe ... Jeg har været der og der gik ikke længe inden jeg tænkte stakkels kvinde om hende der havde overtaget ham  

Anmeld

10. februar 2011

LC

Hvor er det synd for dig at stå og finde ud af sådan noget når du er højgravid.... Men manden er jo en idiot, tror du skal se det positive og være glad for at han nu er ude af dit liv...

eller fædre til ens børn kommer jo aldrig helt ud af ens liv, men ihvertfald så bliver han ikke en del af din hverdag mere.

Kæmpe krammer herfra...

Anmeld

10. februar 2011

Troldemommi

syntes du er i din gode ret til at være sur :-( han er sgu da et megasvin, sådan en idiot

håber du snart er kommer over ham :-)

Anmeld

10. februar 2011

nilletøz

Du får også lige en her fra.
Sikke da et fjols, han er! Den lugter meget langt væk den der, lyder da til at det har stået på i noget tid...

Forstår godt du er sur, og det har du også god grund til at være!

Anmeld

10. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er sku ved at blive skør i mit hovede og har lige brug for at dele det med andre der er udestående. Håber i bærer over med mit sure opstød  Jeg er for 2 uger siden flyttet fra min kæreste med min datter på 1 år. Jeg er høj gravid og har termin den 17 feb med samme mand. Vi har haft en del kontroverser de sidste mange mdr og jeg har været meget mistroisk overfor ham da han ikke har haft ry for at være den bedste til at være tro i sin fortid. Jeg håbede selvfølgelig at han havde ændret sig i vores forhold. Men jeg har tit fundet smsér på hans tlf hvor han skrev søde og smukke til en bestemt pige som jeg bad ham om at lade være med da det gjorde mig ked af det. Hans svar på dette var jamen der er intet i det hun er kun en veninde. Så blev vi "enige" om at gå fra hinanden før at vi blev alt for uvenner så vi kunne få det til at fungere i forhold til børenene. Fint nok fred være med det. Men så er det så at filmen knækker. Der går små 2 uger fra at vi bliver enige om at gå hver til sit til at jeg flytter da jeg jo lige skal have noget andet at bo i, i denne tid sover han et andet sted hos en kammerat som han siger. Han indrømmer dog til sidst at det er ved den føromtalte venninde men fastholder at der ikke er noget i det. Nu hvor vi så er flyttet hver til sit har han fortalt mig, ikke at jeg har lyst til at høre om det, at de nok er ved at starte noget op. Okay igen fred være med det alle kan vel gå videre men hold da op hvilke respekt han dog viser moren til hans børn at der ikke engang går 1 mdr inden man er videre. Er det bare mig eller siger det lidt om hvor mange følelser han har haft for mig eller siger det at han har haft noget kørende med hende.   Undskylder for mit meget lange indlæg med sur røv

Tjaaa...du kan jo egentligt ikke gøre noget ved det.
Du vidste jo at han ikke var til at stole på, så det kan vel heller ikke overraske dig, at han allerede er på vej videre.
Nogle mennesker er bare sådan, både mænd og kvinder, ligesom at nogle mænd og kvinder ikke kan finde ud af at være alene, men absolut skal have en at klistre sig op af. Så de er dårligt nok ude af et forhold, før de er inde i et nyt.

Jeg kan godt forstå din frustration, men der er jo ikke noget at gøre. Faktisk har jeg lige så ondt af pigen, som han nu er sammen med, for hvornår vil han så vende øjnene væk fra hende, så hun skal gå samme tur igennem som dig?? Og hvor mange børn, når han så at få med hende?

Nå det var blot en sidetanke.
Men alt i alt, så må du jo leve med det...I er gået hver til sit, og om der så går 1 uge eller 6 måneder, så er han et frit menneske og kan i realiteten gøre som han vil. At han så ikke har meget empati for dig og jeres kommende barn, viser jo, at det vist er godt du er kommet ud af det forhold.
Så tag de tudeture, der skal til (kan godt forstå du er gal) og gå videre i livet uden ham.
Et kærligt trøstekram

Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.