Hvad er en rigtig kæreste dag?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

>>Carina<<

Da min kæreste absolut intet ønsker sig i gave og jeg er lost for idéer så tænker jeg på at gi ham en kærestedag. For at få lidt inspiration og idéer jeg måske ikk selv har fået vil jeg høre jer hvad I syns er en god kærestedag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Aves.

Bare at have tid sammen...ligge næse mod næse og snakke, kysse, elske og grine i timevis..lave mad sammen og gå en lang tur hånd i hånd, tage hjem og drikke varm kakao og putte på sofaen under et tæppe, se en god film, holde i hånden og bagefter i seng og snakke, putte, kysse og elske..

Og ja ja jaaahhhh---jeg er virkelig forelsket---

Anmeld

10. februar 2011

>>Carina<<

Eva. skriver:

Bare at have tid sammen...ligge næse mod næse og snakke, kysse, elske og grine i timevis..lave mad sammen og gå en lang tur hånd i hånd, tage hjem og drikke varm kakao og putte på sofaen under et tæppe, se en god film, holde i hånden og bagefter i seng og snakke, putte, kysse og elske..

Og ja ja jaaahhhh---jeg er virkelig forelsket---

Ihhh det lyder dejligt

Anmeld

10. februar 2011

Aves.

Ihhh det lyder dejligt

Ja,ikke...)

Anmeld

10. februar 2011

>>Carina<<

Eva. skriver:

Det er så fantastisk...har aldrig været forelsket før...tænk at opdage det, som en gammel kone på 35 år..men hellere opleve kærligheden sent end aldrig, ikke..

Lige præcis

Anmeld

11. februar 2011

Moar2011

Det synes jeg lyder som en rigtig go kærestedag - det kunne da egentlig ikke beskrives bedre.

Anmeld

11. februar 2011

Lou87

Enten som foreslået at man bare har en dag derhjemme med hinanden og intet andet..
Og ellers skal du jo tage nogle af hans eller jeres fælles interesser og planlægge udfra

Feks kan min kæreste og jeg godt li og bowle (går til det, men kommer ikk afsted hver gang pga den lille) og vi kan godt li at gå ud og spise og i bio..
Så jeg ku godt finde på at (hvis det er muligt) og liste op før ham og lave ham en rigtig god morgenmad med det hele.
Som self blir serveret i sengen så man ku blive lidt der bagefter
Og så ku man måske gå i bad sammen, gå en tur sammen eller lign i løbet af dagen.. planlægge en bowling time, og senere ud og spise og i bio. Selvf alt efter pengepungen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.