hvorfor går det mig sådan på...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Melbek

Jeg stoler 100 på min kæreste og er ikke jaloux på nogen måde. MEN, jeg vil ikke bryde mig om, hvis han tog på sexmesse uden mig, men jeg har slet ikke selv lyst til at tage med. Jeg synes ikke om det og er meget mere privat på det punkt.

SÅ jeg synes ikke du skulle tage afsted, hvis du allerede har det dårligt med det, for det er sjældent man pludselig får en boost af selvtillid og synes noget er sjovt, som man slet ikke kan se det sjove i...

Hvis det er for at pifte sexlivet lidt op, findes der mange andre måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Vial

Der er SÅ meget mere i kærlighed end en pæn krop.. også for mænd!

Føler du dig skidt tilpas ved at tage på messe med ham, så lad være. Du vil højst sandsynlig ikke kunne skjule, hvor kikset du føler dig - og dét er usexet.

Anmeld

11. februar 2011

Lilac

Det er nok mere selvværdet, der kunne trænge til et boost end selvtilliden... Jeg kan anbefale en bog som hedder "Glade børn med højt selvværd" af Dan Svarre. Den giver gode råd til hvordan du selv kan give dit børn end bedre selvværd end man selv har, og så er der en rigtig god case til sidst med en familie hvor netop moren har lavt selvværd... Jeg har fundet den nyttig til bedre at forstå mig selv (der også har døjet med lavt selvværd - men ikke længere).

Anmeld

11. februar 2011

Hansen97

Malene84 skriver:

Eeeej okay... så sidder min kæreste og blander sig!! Men mit råd kommer altså først...

Husk at der er grund til han er hos dig  Han har valgt at være sammen med dig, fordi han jo synes du er super dejlig, fræk, osv. Tag til sexmessen med ham, nyd det, slap af, vær dig selv og smil da bare af de "frække piger" som hænge og dingler fra loftet

Nååå... kærestens råd: Husk at mænd finder selvtillid PIVFRÆKT - der er intet værre end en usikker pige, som ikke kan skjule det. Det mest sexede er en der udstråler selvtillid og et blink i øjet

Og nu sidder jeg så tilbage... og tænker hvorfor er han sammen med mig. HAHAHAHAHA

Hils lige og sig din kæreste at den udtalelse simpelthen åbnede øjnene for mig.

Har det nøjagtig som trådstarter og kan jo godt mærke at manden er ved at være godt træt af usikre mig uanset hvor meget han bekræfter mig!!

Så TAK!! af hele mit hjerte... gav mig lige en anden vinkel!

Og Ja Malene så er der jo kun tilbage at sige at hvor er du heldig med sådan en mand!!

Anmeld

11. februar 2011

sarahb

du Kan gøre alt muligt for du selv bliver mere tiltrækkende selv om du har de ekstra kilo. Der er da såååå mange overvægtige kvinder der er ultra smukke og klær sig så smukt. Og så når der kommer en go portion selvtillid oven i hatten, ja så er en overvægtig pige altså mere tiltrækkende en en sky og indadvendt tynd pige.

Din mand elsker dig og er sammen med dig fordi han vil. Og det er da super fedt han vil have dig med til sex messe for så er han da netop ikke flov over dig, men vil gerne have dig med og Vise dig frem. det er da et skønt skulderklap for så ser han dig netop slet ikke som du selv gør.
Jeg synes du skal tage ud og købe et lækkert sæt tøj, med råd og vejledning fra super dygtige salgsassistenter, gå til frisør og få en frisure og farve der er top tunet og gå til matas eller et andet sted og få lagt en lækker make up. Op i et par hæle og så afsted til sex messe med dig..

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

Ja enig med overstående. Det har meget at gøre med hvordan man klæder sig og har selvtillid. På billedet ser det ud til i har en lille baby. Så er det jo klart at der er nogle ekstra kilo (ud over dem du måske har ekstra) men når du er færdig med at amme osv. så kunne du måske starte med at slanke dig (for DIN skyld) hvis du har det dårligt med vægten. Selv om det er smadder, smadder svært, så er det faktisk hårdere at gå dag ud og dag ind og være ked af sin krop og ønske at man kunne være lidt mere atraktiv

Anmeld

11. februar 2011

vingummibamse

har fået nyt hår hehe...

og det er bestemt ikke fordi jeg ikke gerne vil med på sex messe..

er mere tanken om alle de stripper som står der og smider tøjet for øjnene af MIN mand... men ja ligger nok lige så meget i at jeg ikke kan forstå at mænd har behov for at betale en kvinde for at smide tøjet... elelr at de har behov for at glo på en eller anden kvinde som ikke er hans kone. kæreste der smider tøjet... (men der er nok lige så meget min holdning som min selvtillid)

og nej tror ikke det er mit selvværd der fejler noget... for ved jeg har en masse gode og positive ting at bidrage med..

jeg kan bare ikke klare at se mig selv i spejlet..  for ser virkelig ikke noget kønt...

Anmeld

11. februar 2011

qp

har fået nyt hår hehe...

og det er bestemt ikke fordi jeg ikke gerne vil med på sex messe..

er mere tanken om alle de stripper som står der og smider tøjet for øjnene af MIN mand... men ja ligger nok lige så meget i at jeg ikke kan forstå at mænd har behov for at betale en kvinde for at smide tøjet... elelr at de har behov for at glo på en eller anden kvinde som ikke er hans kone. kæreste der smider tøjet... (men der er nok lige så meget min holdning som min selvtillid)

og nej tror ikke det er mit selvværd der fejler noget... for ved jeg har en masse gode og positive ting at bidrage med..

jeg kan bare ikke klare at se mig selv i spejlet..  for ser virkelig ikke noget kønt...

Hvis det kan hjælpe dig lidt, prøv så og forestil dig hvordan han ville have det hvis du pludselig skulle se mænd strippe??

Selv om du kan se at en fyr er flot er det vel ikke ensbetydende med, at du vil have ham vel?? - Og iøvrigt er de strippere på job og har absolut ingen interesse i din mand...  De skal levere et show og tjene nogle penge - that's all.

Dernæst er jeg nødt til, at sige at en ting er da fantasi, det at glo på en fin krop hvor man ikke forbinder kroppen/ mennesket med andet end et sexsymbol og en helt anden ting er kærlighed imellem 2 mennesker der har fået børn sammen

Anmeld

11. februar 2011

qp

Ps. Jeg har selv været overvægtig og jeg skrev engang med en fyr på nettet som jeg aldrig havde mødt i virkeligheden. Jeg var lidt skræmt ved tanken om at møde ham, for hvad nu hvis han syntes jeg var alt for fed o.l??? Så jeg skrev til ham, at jeg havde nogle ekstra kg på sidebenene hvorefter han svarede mig at det hele handlede om kvindens selvsikkerhed - hvis en kvinde ikke lader sig holde tilbage pga. eks vægt, ja så er hun lige så piv fræk som alle de andre

Jeg var ikke tilfreds med min krop overhovedet, jeg manglede selvværd pga det men selvtilliden manglede jeg aldrig - jeg havde det lidt sådan "det kan godt være jeg er fed, men der er sgu ikke nogen der kan fortælle mig at jeg er dum" ... Og hvad angår mænd, ja så tog jeg en "her kommer jeg - maske på" og tro mig, den har aldrig fejlet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.