Moarj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Carina1977

Nogen der har hørt fra hende? skulle hun ikke scannes idag? Håber alt er vel hos hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det var i dag. Julie fylder 2 år i dag, så måske hun har bare har haft travlt med, at fejre hende

Anmeld

10. februar 2011

FrkT

Jeg har hørt fra hende, og scanningen i dag er aflyst fordi hun simpelthen har det for skidt.... hun døjer virkelig med opkast og kvalme i ekstrem grad. Men mere ved jeg ikke lige...

Anmeld

10. februar 2011

NoName

årh, hvor er det bare synd, hun skal ha det så skidt, håber snart hun får det bedre.... det er bare ikke sjovt at være så dårlig...

Tænk at noget så godt kan gøre en så skidt....

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Jeg har hørt fra hende, og scanningen i dag er aflyst fordi hun simpelthen har det for skidt.... hun døjer virkelig med opkast og kvalme i ekstrem grad. Men mere ved jeg ikke lige...

Åhh det var godt....blev bare lige så nervøs for hende

Det er kedeligt at hun skal have det så skidt. Jeg håber virkelig hun snart får det bedre

Anmeld

10. februar 2011

FrkT

Mega.... hun skal til læge i morgen for at få en sygemelding sagde hun.

Ja det er bare synd for hende.... 

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

FrkT skriver:

Mega.... hun skal til læge i morgen for at få en sygemelding sagde hun.

Ja det er bare synd for hende.... 

Hvis du snakker med hende, så må du virkelig ønske hende god bedring fra mig, hvis man kan kalde det det

Jeg håber det bedste for hende  Jeg ved udemærket godt hvordan det er. Da jeg ventede min søn, sad jeg med hovedet i toilettet det meste af graviditeten. Det er virkelig forfærdeligt

Anmeld

10. februar 2011

Frøken J.

Uh, håber det er gået godt for hende i dag!

NÅ, så så jeg lige det ikke blev i dag alligevel. Øv!

Anmeld

10. februar 2011

FrkT

Carina1977 skriver:

Hvis du snakker med hende, så må du virkelig ønske hende god bedring fra mig, hvis man kan kalde det det

Jeg håber det bedste for hende  Jeg ved udemærket godt hvordan det er. Da jeg ventede min søn, sad jeg med hovedet i toilettet det meste af graviditeten. Det er virkelig forfærdeligt

Beskeden er straks givet videre 

Ja det kan jeg forestille mig det er.... virkelig synd det skal være sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.