Hjæælp fra mødre :-) Indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

mth1987

Mit råd ville være bare at starte med lidt tøj og så selfølgelig de større ting som barnevogn, lift og evt autostol hvis i har bil. Så finder i langsomt ud af hvad i mangler til guldklumpen når den er kommet til verden. Det jo begrænset hvad der brug for de første dage. Og faren kan sikkert godt overskue at shoppe lidt et par dage efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

AnneBJ

JuliaNielsen skriver:

Okay :-)

Jammen vi får også sådan som barnevogn, autostol, vugge, pudslepude osv,. :-)

Syntes bare alle tingene var dyrer end jeg havde forventet inde på babysam.dk :-) hihi

Jeg har termin d 30 Juli tror du jeg skal have de puder der så ?

Nej så tror jeg bestemt ikke du behøver dem! Tror der er mange der ikke bruger dem, og jeg ved jo heller ikke om ejg får dem brugt

Jeg synes også det er dyrt i babysam, vi har handlet i ønskebørn, men kam, badekar, håndklæder, lagener osv har vi købt i enten bilka, føtex, ikea eller lignende steder. Der kan godt være noget at spare.. 

Anmeld

10. februar 2011

Frøken J.

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Jeg er ved at sidde og lave en liste over hvad vi skal have til bebsi Men gud hvor jeg tror der mangler meget,. Er første gangs gravid, og vil gerne have alting iorden enden min lille dreng kommer ;-)

Nogle der gider bruge lidt tid på at skrive en liste med alt i købte På forhånd tak :-)

Julia Fly Nielsen 15+4 (Med lille dreng)

Jeg har lavet et ark i word i tabeller med kategorier, og også hvad man kan forvente hvad de forskellige ting vil koste + adresser på nettet hvor man kan se flere af tingene. Skriv din mail, hvis du vil have den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.