Så fik jeg lavet noget. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

lion

Jeg har længe gerne ville få taget mig sammen til at være lidt mere produktiv, de sidste dage inden jeg skal begynde på arbejdet igen.

Men jeg har ikke kunne få taget mig sammen.

Men d. 5 feb fik jeg købt et nyt wii spil, et motionsspil, jeg brugte det 30 min samme dag, men har først haft energi i dag til at prøve igen. Så jeg fik igen i dag lave motion i 30 min. Dejligt. Håber jeg kan holder det og "spille" med lidt færre dage imellem.

Jeg har også fået lavet et broderi helt færdig, sådan er det er klar til at komme op og hænge. Det har så taget ca 1 mdr.

Men det er jo så let ikke at lave noget, at tænde computeren og spille og kigge baby.

Her er et billede af broderiet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Skouboe

Jeg har også et fitness program til wii'en, men har ikke fået taget mig sammen til at bruge det.. Måske jeg skulle følge dit eksempel og bruge det? Jeg er helt vild med det digt, men jeg har ingen tålmodighed til at brodere...

Anmeld

10. februar 2011

lion

Skouboe skriver:

Jeg har også et fitness program til wii'en, men har ikke fået taget mig sammen til at bruge det.. Måske jeg skulle følge dit eksempel og bruge det? Jeg er helt vild med det digt, men jeg har ingen tålmodighed til at brodere...

Ja tålmodighed skal man ha til at brodere, små børn hjælper ikke, heller ikke selv om de gerne ville.

Jeg har også fitness til wii, det har jeg også svært ved at bruge. Dette spil hedder Fitness coah dans, det kan man danse(ret svært) og bokse. Jeg har startet med det sværeste i boksning og sat på gentag og nej hvor jeg kom til at svede.

Anmeld

10. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Jeg har længe gerne ville få taget mig sammen til at være lidt mere produktiv, de sidste dage inden jeg skal begynde på arbejdet igen.

Men jeg har ikke kunne få taget mig sammen.

Men d. 5 feb fik jeg købt et nyt wii spil, et motionsspil, jeg brugte det 30 min samme dag, men har først haft energi i dag til at prøve igen. Så jeg fik igen i dag lave motion i 30 min. Dejligt. Håber jeg kan holder det og "spille" med lidt færre dage imellem.

Jeg har også fået lavet et broderi helt færdig, sådan er det er klar til at komme op og hænge. Det har så taget ca 1 mdr.

Men det er jo så let ikke at lave noget, at tænde computeren og spille og kigge baby.

Her er et billede af broderiet.

kanont godt og flot lavet, har selv broderet meget, men nu kan jeg sgu ik huske hvordan man gør

Anmeld

11. februar 2011

anna-jonas

Håber at du får brugt wii spillet, for jeg har hørt at det er ret god motion. Så kan det laves hjemme i stuen, så man ikke skal ud af døren, og i fitness center......................hvilket er et stort plus. Jeg har selv fået en ret god crosstrainer af Jan, men jeg brugte den kun ca. 10-12 gange, og så blev mine knæ for overbelastede. Men jeg har planer om, at komme igang her i løbet af foråret, for der skal altså smides et par kg. eller 15 inden sommersæsonen.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.