Er bare så glad... !! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

celkt

Min dejlige mand har lige efter nogen ugers overvejelser, gået med til at vi kan sælge vores (hans) hus, og flytte over omkring lillebælt i løbet af året. Han er lige blevet vinter-fyret fra sit job som håndværker, og da der samtidig i den sidste tid har været en rigtig dårlig stemning dernede, har han besluttet at søge et andet sted nu her hen mod foråret.

Og jeg vil jo så forfærdeligt gerne ind på jordemoderskolen i esbjerg næste år. Ved godt der ikke er nogen stor chance for at jeg kommer ind, men det vil gøre en himmel til forskel hvis der kun er 1 times transport kontra to herfra hvor vi bor nu...

Jamen, altså, hvor villle det være fantastisk...

Og bare det at han flytter med for min skyld, og især når det er hvis og måske, jamen, har jeg ikke verdens dejligste mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Plysbjørnen

celkt skriver:

Min dejlige mand har lige efter nogen ugers overvejelser, gået med til at vi kan sælge vores (hans) hus, og flytte over omkring lillebælt i løbet af året. Han er lige blevet vinter-fyret fra sit job som håndværker, og da der samtidig i den sidste tid har været en rigtig dårlig stemning dernede, har han besluttet at søge et andet sted nu her hen mod foråret.

Og jeg vil jo så forfærdeligt gerne ind på jordemoderskolen i esbjerg næste år. Ved godt der ikke er nogen stor chance for at jeg kommer ind, men det vil gøre en himmel til forskel hvis der kun er 1 times transport kontra to herfra hvor vi bor nu...

Og bare det at han flytter med for min skyld, og især når det er hvis og måske, jamen, har jeg ikke verdens dejligste mand...

skønt skønt

Anmeld

10. februar 2011

Ciss

Dejligt at høre!

Det er fint, når begge parter kan kombinere sine ønsker, så alle bliver glade og tilfredse!

Skal nu alligevel krydse fingrer for dig, når det gælder jordmorskolen.

Anmeld

10. februar 2011

B&J

super dejligt når de er sådan en stor ting for sin skyld det er lige til hjertet smelter

Anmeld

12. februar 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

Kram fra din gamle mor

Anmeld

12. februar 2011

4kløver

Håber at det lykkes for dig

sad jeg og kiggede på dit foto og tænkte hende har jeg set før hvor jeg så længer nede ser hvem din mor er

Anmeld

12. februar 2011

SussieThyssen

4kløver skriver:

sad jeg og kiggede på dit foto og tænkte hende har jeg set før hvor jeg så længer nede ser hvem din mor er

Hehe 

Anmeld

16. februar 2011

celkt

4kløver skriver:

tja, det bliver i familien, som man siger... ;-)

Anmeld

16. februar 2011

Mira0911

Skønt... 

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

tja, det bliver i familien, som man siger... ;-)

Så mangler vi bare at få lillesøs herinde, men hun er vist skruk nok som det er, så det er nok bedst hun venter LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.